Takrat bodo izdelali prve primerke, serijska proizvodnja v večjih količinah pa je predvidena v prvih mesecih prihodnjega leta, so za STA potrdili v podjetju. Do konca leta nameravajo za potrebe proizvodnje zaposliti približno 250 dodatnih delavcev.
Za zdaj je novi twingo načrtovan izključno v električni različici. V Revozu pri prodaji računajo predvsem na tradicionalno najmočnejša evropska tržišča, ki jih oskrbujejo že vrsto let – to so Francija, Nemčija in Italija.
Dodatno bodo zaposlovali
Povečanje proizvodnje bo zahtevalo dodatno delovno silo. Večina novih zaposlitev bo v neposredni proizvodnji, del pa tudi na drugih strokovnih področjih, so pojasnili v podjetju.
V igri tudi Nissan in Dacia
Francoska avtomobilska revija L’argus je pred časom poročala, da bi lahko v Revozu leta 2027 stekla tudi proizvodnja Nissanovega električnega mestnega avtomobila Pixo. Generalni direktor skupine Renault, ki je lastnik Revoza, Luca de Meo, je po poročanju več medijev februarja napovedal možnost, da bi tudi Dacia v Revozu proizvajala svoj novi električni model, temelječ na platformi prenovljenega twinga. Vendar pa pri Revozu poudarjajo, da Renault Group za zdaj še ni sprejela dokončne odločitve. »Potrjeno je le, da bosta oba modela proizvedena v Evropi,« so dejali.
Višja industrijska učinkovitost
V Revozu si sicer prizadevajo, da bi proizvodnjo obeh omenjenih modelov prevzeli prav oni: »Dodelitev dveh dodatnih modelov bi bila za Revoz izjemno pomembna, saj bi z večjimi proizvodnimi količinami lahko dosegli višjo industrijsko učinkovitost in konkurenčnost, kot smo jo poznali v preteklosti.«
Podjetje je lani ustvarilo približno 800 milijonov evrov prihodkov, kar je primerljivo z letom 2023. Ob tem so dosegli boljši čisti poslovni rezultat in ohranili dodano vrednost na zaposlenega na ravni 70.000 evrov, kar presega povprečje v avtomobilski industriji, poudarjajo.