Železniški operaterji v Nemčiji, Avstriji, Franciji in Švici so se dogovorili za vzpostavitev skupnega železniškega omrežja, s katerim bodo z nočnimi vlaki povezali 13 evropskih velemest, poroča RTV Slovenija. Omrežje naj bi vključevalo pomembna evropska vozlišča Amsterdam, Pariz, Rim, Bruselj, Barcelona, München, Berlin in Dunaj.
Vrednost projekta je več kot 500 milijonov evrov, kupiti bo potrebno 20 novih vlakov
Državne železnice v Nemčiji, Avstriji, Švici in Franciji so podpisale sporazum o sodelovanju, vrednost projekta pa znaša več kot 500 milijonov evrov. Kot poroča RTV Slo, naj bi čez leto dni vzpostavili progi Dunaj‒München‒Pariz ter Zürich‒Köln‒Amsterdam, decembra 2023 progo Dunaj‒Berlin‒Bruselj‒Pariz ter decembra 2024 še linijo Zürich‒Barcelona.
Čez leto dni naj bi vzpostavili progi Dunaj‒München‒Pariz ter Zürich‒Köln‒Amsterdam, decembra 2023 progo Dunaj‒Berlin‒Bruselj‒Pariz ter decembra 2024 še linijo Zürich‒Barcelona.
Vse linije naj bi upravljale avstrijske železnice ÖBB. Potrebno bo kupiti 20 novih vlakov, ki naj bi letno prepeljali 1,4 milijona potnikov. Zastavlja se sicer vprašanje, kako bodo operaterji zagotovili ustrezne spalne prostore med epidemijo, saj na nočnih vlakih običajno v kupeju spi šest potnikov?