-Dve leti odkar je družba FlixBus predstavila še potovanje po tirih po Nemčiji s prepoznavno zelenimi vagoni FlixTrain, se namerava ta širiti in prepeljati še več potnikov.
Prva linija, poroča Večer, s katero so potniki FlixTraina lahko potovali iz Hamburga v Köln, je nastala po propadu HKX (Hamburg-Köln Express), saj družbi Locomore nikakor ni uspelo privabiti dovolj velikega števila potnikov, da bi lahko njihova železniška povezava bila poslovno uspešna. Organizator avtobusnih potovanj na velike razdalje FlixBus je leta 2017 prevzel načrtovanje prevozov tudi po železniških tirih, prvi FlixTrain pa je pričel obratovati v začetku leta 2018.
Zasedenost zelenih vlakov okoli 70-odstotna
FlixTrain trenutno ponuja prevoze na trasah Stuttgart – Erfurt – Berlin, Aachen – Köln – Hannover – Berlin – Leipzig ter Hamburg – Essen – Köln, zasedenost zelenih vlakov pa je okoli 70-odstotna, povzema družbo Večer. In podjetje sedaj razmišlja o širitvi ponudbe po Evropi; letos pomladi bodo sicer najprej povezali še domača Hamburg in Stuttgart, kar bo prva železniška povezava med tema mestoma. Potovanje na tej relaciji bo trajalo manj kot sedem ur, vlak bo stal še v Hannovru, Göttingenu, Kassel-Wilhemshöhe, Fuldi, Frankfurtu, Darmstadtu in Heidelbergu.
Možnosti vzpostavitve petih povezav
V prvi polovici letošnjega leta bodo na Švedskem vzpostavili še povezavi Stockholm – Malmö in Stockholm – Gothenburg. Francoski regulator ARAFER pa naj bi preverjal možnosti vzpostavitve petih povezav, za katere je FlixTrain pod okriljem FlixMobility oddal ponudbe. Gre za linije Paris (Bercy) – Lyon, Paris (Bercy) – Toulouse, Paris (Austerlitz) – Bordeaux, Paris (Gare du Nord) – Bruselj ter Paris (Bercy) – Nica (nočni vlak).
Pogajanja o nakupu novih vlakovnih kompozicij
FlixTrain je tudi potrdil, da so z več proizvajalci vlakov vzpostavili stik in pričeli pogajanja o nakupu novih vlakovnih kompozicij. Tačas uporabljajo stare potniške vagone Deutsche Bahn, za potrebe širitve pa nameravajo sestaviti kompozicije iz novih in prenovljenih vagonov.
Prvi mož družbe FlixTrain Matthias Müller je prepričan, da jih potniki radi izberejo za prevoz tudi zaradi možnosti kombinacije prevoza z vlaki in nadaljevanja poti do cilja z mrežo njihovih avtobusov. FlixTrain je hitrejši od avtobusnih povezav, v primerjavi z nemškimi vlaki ICE pa ne ponuja dodatnih storitev, denimo vagona z restavracijo, še navaja Večer.