V Zagrebu bo med 28. in 30. marcem potekal največji mednarodni turistični sejem na Hrvaškem PLACE2GO, ki ga organizirajo že 12. zapored. Na sejmu se bo predstavilo več kot 200 razstavljavcev iz različnih držav, med drugim iz Alžirije, Finske, Nemčije, ZDA, Indonezije, Šrilanke, Italije, Madžarske, Madagaskarja, Srbije, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Slovenije in še mnogih drugih.

Hrvaški gostje Slovenskih goric še ne poznajo dovolj 

Kot so nam pojasnili organizatorji, letos na sejmu sodeluje 13 razstavljavcev iz Slovenije. Med drugim se na sejmu predstavlja tudi destinacija Slovenske gorice. Nuša Lešnik iz Razvojne agencije Slovenske gorice pravi, da ocenjujejo, da imajo na hrvaškem trgu velik potencial. "Sejem ima veliko obiskovalcev, ki se jim imamo možnost predstaviti, hkrati nudi tudi odlično priložnost za poslovno povezovanje z drugimi turističnimi organizacijami. Hrvaška je naš bližnji trg in je hrvaškim gostom zelo zanimiva. Naše izkušnje z lanskim sejmom kažejo, da radi prihajajo v Slovenijo, vendar Slovenskih goric še ne poznajo dovolj."

Destinacija Slovenske gorice se na sejmu želi predstaviti kot preprosto čudovita destinacija, ki nudi številne zanimivosti za preživljanje prostega časa in sprostitev. "Smo vinska destinacija za vse, ki cenijo dobro kulinariko, čudovite razglede, sprostitev v naravi in dobrosrčne domačine. Letos se sejma udeležujemo skupaj s partnerji s katerimi tudi sicer dobro sodelujemo, destinacijo Prlekija in Biotermami."

Kako pomembno je za sejem sodelovanje razstavljavcev iz Slovenije?

"Sodelovanje slovenskih razstavljavcev na sejmu PLACE2GO na Hrvaškem je ključnega pomena, saj prispeva h krepitvi regionalnega sodelovanja in promociji turizma med obema državama. Skupni nastop na sejmu omogoča boljše povezovanje trgov, izmenjavo izkušenj in idej, kar odpira nove poslovne priložnosti in turistične možnosti," pa so nam povedali organizatorji. 

"Poleg tega je pomembno poudariti, da ima Slovenija, z razvitimi turističnimi produkti in geografsko bližino, veliko ponuditi hrvaškim turistom."

Naraščajoče zanimanje Hrvatov za Slovenijo

Ob vedno večjem zanimanju Hrvatov za obisk Slovenije je treba izpostaviti, kot še pravi Tonka Vuković, odgovorna za stike z javnostjo na sejmu PLACE2GO, da ta postaja vse bolj privlačna destinacija za počitnice in potovanja. "Bližina, kulturna podobnost ter raznolika, a komplementarna turistična ponudba uvrščajo Slovenijo med odlične izbire za hrvaške turiste."

"Priljubljenost mest, kot so Ljubljana, Bled in Ptuj, pa tudi naravnih znamenitosti, kot sta Postojnska jama in Triglavski narodni park, vse bolj privablja obiskovalce iz Hrvaške."

"Hrvaški turisti pogosto iščejo krajše vikend oddihe ali destinacije z manj gneče v primerjavi s popularnejšimi kraji, kar Slovenijo postavlja v idealen položaj." Zaključi, da glede na vse tesnejše povezovanje trgov in turističnih navad sodelovanje slovenskih razstavljavcev na sejmu PLACE2GO dodatno utrjuje te vezi ter spodbuja rast obiska in poslovnih priložnosti med slovenskimi in hrvaškimi turističnimi deležniki.

Sejemski program je razdeljen na dva dela

Dogodek je razdeljen na B2B del, ki bo potekal danes, v petek, za poslovne udeležence, in B2C del, ki bo odprt za vse obiskovalcem vse tri dni. Letos bodo v B2B delu prvič sodelovali tudi predstavniki iz Finske, Nemčije in Sierre Leone. Novost je tudi Družinski kotiček (Kids Corner) z ustvarjalnimi in izobraževalnimi delavnicami za otroke, ki jih bodo izvedli strokovnjaki iz nacionalnih in naravnih parkov. Ena od posebnosti je Travel Market, kjer bodo obiskovalci lahko kupili potovalne aranžmaje po sejemskih cenah.

Za obiskovalce so na voljo enodnevne ali tridnevne vstopnice, tudi po znižanih cenah za učence, študente in upokojence. Sejem je odprt od 10. do 19. ure.