Meta, ki velja za krovno družbo družabnih omrežij Facebook in Instagram je napovedala nove spremembe, ki vključujejo uvedbo oglasov, ki jih ne bo mogoče preskočiti, vendar bo to le v določenih situacijah, pojasnjujejo na Meti.

Možnost izbire

Uporabniki bodo imeli možnost izbiranja prilagojenih in manj prilagojenih oglasov ter se naročiti, da oglasov sploh ne prejemajo. Cena naročnine brez oglasov bo sprva nižja, s tem želi Meta pridobiti uporabnike, da se odločijo, kako želijo uporabljati te platforme. 

Spremembe nujne zaradi strožjih predpisov EU

Kot so poudarili na Meti, so te spremembe bile nujne kot odgovor na vedno strožje predpise EU, čeprav sami menijo, da so personalizirani oglasi vedno bolj učinkovit način za uporabnika in oglaševalca. Personalizirani oglasi namreč omogočajo, da blagovne znamke in izdelki bolje dosežejo ciljno publiko in povečajo prihodke podjetja.