Britanska agencija za oglaševalske standarde (ASA) je ukrepala proti španski modni verigi Zara in prepovedala dva njena oglasa, v katerih sta nastopili izjemno suhi manekenki. Britanski regulator za oglaševanje je manekenki označil za nezdravo suhi, fotografije pa za neodgovorne, poroča tiskovna agencija AFP.
[[image_1_article_79724]]
Do ukrepa je prišlo po pritožbi glede oglasov, ki sta bila maja objavljena na Zarini spletni strani. Zara je nato oglasni vsebini sicer umaknila, a je ASA kljub temu zaključila, da sta oglasa v nasprotju z načeli družbene odgovornosti.
[[image_2_article_79724]]
Po navedbah agencije je eden od oglasov prikazoval manekenko s štrlečima ključnicama, zaradi poze in pričeske pa je bila videti "zelo vitka". Na drugem oglasu je fotografija z manekenko, ki je videti "nekoliko shujšana" ter zaradi pričeske, osvetlitve in oblačil "opazno suha", je še zapisala ASA.
ASA je odločila, da se oglasa ne smeta več prikazovati v takšni obliki. Zaradi kršitve pravil mora Zara v prihodnje zagotoviti, da bodo njene oglaševalske kampanje družbeno odgovorne. Zara se je na odločitev odzvala z navedbo, da sta imeli obe manekenki zdravniška potrdila o dobrem zdravstvenem stanju v času snemanja, še poroča AFP.