Trg igralništva se sicer v letošnji praznični sezoni osredotoča na nove konzole in igre, vendar je največ pozornosti usmerjene v igre na mobilnih telefonih. V preteklih dvajsetih letih je namreč tovrstno igralništvo iz zvrsti zabavne industrije preraslo v enega njenih največjih virov prihodkov. V letu 2020 naj bi sektor mobilnega igralništva dosegel 85 milijard dobička.

V letu 2020 naj bi sektor mobilnega igralništva dosegel 85 miljard dobička. 

Zaradi epidemije novega koronavirusa so namreč številni potrošniki morali ostati doma, igralniške združbe, kot sta Electronic Arts in Activision Blizzard, pa vsako leto poročajo o višjih prihodkih in večjem preboju na trg kot kadarkoli prej.

Podjetja v tekmi za mobilne igre

Rast igralniške industrije pa so opazili tudi drugi sektorji. Z več milijard vrednimi vložki so se na igralniški trg tako celo podala nekatera igralniška podjetja z igrami, ki so se v tovrstni panogi že preizkusila ob prelomu tisočletja, a jim takrat preboj ni uspel.

Z novimi konzolami podjetij Sony in Microsoft, ki so sveže na trgu (in tudi nenehno razprodane), bodo igre naslednje generacije, ki bodo hkrati dosegle več platform, in storitve v oblaku resno začele delovati, tradicionalni igralni sektorji pa bodo končno začeli dohitevati mobilne.

V želji, da bi zajeli področje storitev v “oblaku” in postali nekakšen “Netflix” iger, so Microsoft, Sony, Nokia, Amazon in Google uvedli nekatere storitve. Hkrati založniki tekmujejo s konsolidacijami igralniških franšiz zaradi želje po ustvarjanju množičnih ponavljajočih se dobičkov. Z novimi konzolami podjetij Sony in Microsoft, ki so sveže na trgu (in tudi nenehno razprodane), bodo igre naslednje generacije, ki bodo hkrati dosegle več platform, in storitve v oblaku resno začele delovati, tradicionalni igralni sektorji pa bodo končno začeli dohitevati mobilne.

Z več milijard vrednimi vložki so se na igralniški trg tako celo podala nekatera igralniška podjetja z igrami, ki so se v tovrstni panogi že preizkusila ob prelomu tisočletja, a jim takrat preboj ni uspel. 

Ker pa bo širjenje pametnih telefonov na svetovni ravni še naprej naraščalo, bo to velik izziv. Koliko višje se še lahko dvigne mobilni igralni val z ocenjenimi igralci, ki že rastejo in rastejo v skoraj tri milijarde?