Ko brskamo po spletu lahko naletimo na številne videoposnetke pripadnikov generacije Z, ki se postavljajo v vrsto, da bi kupili novo trendovsko igračo.

Kaj je Labubu?

Labubusi so plišaste igrače, ki jih je pred desetletjem prvič oblikoval hongkonški umetnik Kasing Lung. Od takrat so zaradi svojega srhljivega, "grdo-ljubkega" videza, skupaj z ostrimi zobmi, koničastimi ušesi in nagajivim nasmehom, postali neverjetno priljubljeni, saj jih nosijo znane osebnosti, kot sta Rihanna in Dua Lipa, ter modni navdušenci po vsem svetu.

Kitajsko podjetje za igrače Pop Mart jih trži in distribuira kot zbirateljske igrače, s čimer širi ideologijo, da kupci želijo zbrati vse. Ampak tisto, kar jih je resnično spodbudilo k eksploziji, je dejstvo, da so njihove identitete skrite za kartonskimi škatlami. Ta format 'slepe škatle' (and. blind box) je bil osnova viralnih videoposnetkov, pri čemer vplivneži kupujejo škatle v upanju, da bodo dobili tistega, ki si ga resnično želijo. In ko jim ne uspe, jih kupijo še več.