Val ogorčenja se je sprožil po objavi božične reklame, ustvarjene z umetno inteligenco.
V celoti ustvarjeno z umetno inteligenco
Medtem ko 15-sekundni spot ponovno predstavlja njihovo ikonično kampanjo "Prazniki prihajajo" iz leta 1995 s konvojem prazničnih tovornjakov Coca-Cole, ki dostavljajo pijačo v zasneženo mesto, mnogi gledalci tokrat niso navdušeni. Reklama, ustvarjena s Coca-Colino programsko opremo "Real Magic AI", vsebuje vizualne podobe, ki so v celoti ustvarjene z umetno inteligenco, vključno z liki in praznično kuliso.
Globalni velikan pijač pravi, da oglas povezuje dediščino tradicionalne blagovne znamke s tehnologijo, ki je usmerjena v prihodnost. Vendar pa je oglas, ki je bil predvajan ta teden, požel ostre kritike. Uporabniki družbenih omrežij so jo označili za "grozljivo", "distopično" in "brez duše", s čimer so dvomili o pomanjkanju človeške umetnosti v kampanji, ki je zgodovinsko sprožala močne čustvene odzive.
Gledalci so ogorčeni
"Sveta je konec, če je božični oglas Coca-Cole narejen z umetno inteligenco," je na X (prej Twitterju) potožil en gledalec. Ena viralna objava na X je zajela: "Pravkar sem na televiziji videl reklamo za Coca-Colo, ki jo je ustvarila umetna inteligenca ... resnično, kako dovolimo, da se to zgodi?"
Kljub navdušenju podjetij mnogi gledalci menijo, da reklama nima čustvenega odziva svojih predhodnic, ki jih je ustvaril človek. Kritiki trdijo, da gre učinkovitost umetne inteligence na račun pristnosti in ustvarjalnosti, zaradi česar se potrošniki sprašujejo, ali je tehnologija odvzela praznično čarobnost. Medtem ko Coca-Cola zagovarja svojo odločitev kot korak v prihodnost, se zdi, da ta praznični čas niso vsi pripravljeni nazdraviti veselju, ki ga poganja AI.