Kako ključen je za kakovost bivanja v bloku ali večstanovanjski stavbi dober upravnik stavbe, smo ugotovili že v prispevku Kdo je upravnik stavbe pri vas?, izkušnje bralcev pa so pokazale, da se ti velikokrat srečajo z izjemno neodzivnimi upravniki, ki imajo na skrbi preveč stavb, slednjih pa zaradi velike količine opravil ne obvladujejo.

Ni vseeno, za koliko stavb skrbi upravnik stavbe

O razlikah med upravniki stavb smo se tako pogovarjali z nedvoumno avtoriteto na področju skrbi za nepremičnine – podjetjem UPRA-STAN: »Vsak operativni skrbnik stavbe ima določeno število stavb pod svojim okriljem odgovornosti,« pojasnijo in dodajo, da v njihovem podjetju to pomeni, da ima en upravnik stavbe na skrbi približno 30 stavb, medtem ko je drugod praksa po 40, 50 ali celo 60 stavb na posameznika.

»Vse to pomeni seveda slabšo ažurnost, saj je praktično nemogoče slediti vsem stavbam – s tem mislim odziv na klice, maile in dejansko želje ter zahteve lastnikov,« še dodajajo in povedo, da to privede do dolgotrajnega čakanja že pri pripravi ponudb, kaj šele pri izvedbi še kako potrebnih del.

Dober upravnik stavbe, ki ima na skrbi manjše število stavb, je tako zaščitni znak podjetja UPRA-STAN, ki ima prav zato pod svojo streho raje več upravnikov stavb, ki so zmožni zagotavljati kar najvišji nivo kakovosti skrbi.

»Imamo lastno knjigovodstvo, računovodstvo ter pravno službo in administracijo. Tako so vse strokovne zaledne službe pri nas in na voljo strankam tudi za dodatna pojasnila ali vprašanja. Skladno s tem je tudi operativni kader bolje tehnično podkovan,« izpostavijo v podjetju in podčrtajo še, da imajo tudi 24 ur dostopno intervencijsko številko, ki nato ukrepa po nujnosti stanja.

V pogovoru tako v podjetju UPRA-STAN poudarijo še, da kakovost njihove skrbi za nepremičnine dokazuje tudi že več kot četrtina stoletja izkušenj na področju upravniških storitev, kar jim med zvestimi uporabniki in strankami prinaša zlata vreden ugled in neomajno zaupanje.

Sodobno in učinkovito poslovanje v kombinaciji z izkušnjami

Kljub dolgoletnim izkušnjam pa v podjetju ne ostajajo v preteklosti. »V zadnjem času v naše poslovanje vpeljujemo več učinkovitih pametnih rešitev, med katerimi gotovo izstopa iUpravnik, ki na enem mestu ponuja dostop do vseh potrebnih podatkov, omeniti pa velja tudi eupravnik.si, portal za brezplačno spletno zamenjavo upravnika stavbe,« razlagajo.

Veliko pohval med uporabniki prejme tudi njihov transparenten in pregleden način poslovanja: »Imamo lasten vizual položnice, ki je v več barvah, obogaten z grafi ter vso potrebno specifikacijo,« pojasnjujejo v podjetju in dodajo: »S tem se izkažemo kot transparentni upravnik glede vseh stroškov. Naša želja je, da si etažni lastnik lahko sam preveri vsak posamezni strošek ter delitveni ključ, ki je seveda urejen in določen s Pravilnikom. Tega se držimo dosledno.«

UPRA-STAN se ukvarja z upravljanjem stanovanjskih in poslovnih stavb, in sicer z uporabo najsodobnejših tehnologij in najboljših praks. Njihove rešitve so usmerjene v zagotavljanje optimalnega delovanja in vzdrževanja objektov, zmanjšanje stroškov ter izboljšanje kakovosti bivanja in delovanja uporabnikov.

Z mislijo na stanovalce in lokalno okolje

»Naš cilj je, da lastnikom stavb ponudimo celovite in učinkovite rešitve, ki jim bodo olajšale upravljanje njihovih nepremičnin in jim zagotovile najvišjo kakovost storitev,« pojasnjujejo v podjetju UPRA-STAN, pri tem pa dodajo, da med stanovalci nepremičnin, ki jih upravljajo, večinoma beležijo izredno pozitivne ter zadovoljne vtise, pri tem pa povedo še: »Veseli nas, da naše delo prinaša pozitivne učinke tako za lastnike stavb kot tudi za lokalno okolje.«


Kaj vse obsega upravljanje nepremičnin, ki ga zagotavlja podjetje UPRA-STAN?

Pri plačilu stroškov upravljanja, ki jih bo preko podjetja Uprastan zagotavljal vaš upravnik stavbe, bodo med slednje všteti:

  1. Stroški za ogrevanje, porabljeno elektriko in vodo, odvoz smeti, kanalščino ter čiščenje skupnih prostorov in pripadajočega zemljišča, s potrebnim materialom in orodjem;
  2. Vsi stroški lokalnega ogrevanja, v kolikor niso zajeti v prejšnji točki (lastna kotlovnica), ki zajemajo stroške energenta, kurjača in čiščenja kurilnih naprav in druge materialne stroške;
  3. Čiščenje zračnikov in dimnikov ter pregledovanje slednjih;
  4. Strošek za plačilo hišnika in snažilke ter nabava čistil;
  5. Redni (mesečni) kontrolni pregledi toplotne postaje in kotlovnice;
  6. Redni (mesečni) kontrolni pregledi etažne centralne kurjave;
  7. Redni (mesečni) kontrolni pregledi dvigal;
  8. Čiščenje lončenih, oljnih in drugih peči ter štedilnikov;
  9. Čiščenje snega in ledu po veljavnem odloku o zimski službi, (razen na strehi, strešnih vencih in napuščih, kar je strošek lastnika);
  10. Zamenjava svetil, žarnic, stikal, tipk in varovalk v skupnih prostorih stavbe;
  11. Popravila ključavnic, samozapiral, okovja oken in vrat in zamenjava razbitih stekel v osebnih in tovornih dvigalih, vhodnih vratih in oknih v skupnih prostorih stavbe, v kolikor je povzročitelj škode neznan;
  12. Stroški sanitarnih pregledov, dezinfekcije in deratizacije;
  13. Pleskanje oziroma ustrezna površinska zaščita vgrajene opreme, manjših mizarskih del in oljnih površin v kuhinji, sanitarijah in predsobah in še veliko več!

Vse ostalo, za kar poskrbijo upravniki stavb podjetja UPRA-STAN, si lahko ogledate tukaj


Ko boste torej naslednjič več tednov opazovali pregorelo žarnico v hodniku vaše stavbe, je morda čas za sestanek stanovalcev in hitro ter preprosto menjavo upravnika. Sedaj veste, kje ga izbrati, kajne?