Dogodki

Izobraževanje

Kako z aplikacijami osvajati globalne trge

Kako z aplikacijami osvajati globalne trge

V svetu, kjer aplikacije vse bolj oblikujejo naše vsakdanje izbire, je ključno razumeti, kaj loči tiste, ki zbledijo po nekaj klikih, od tistih, ki gradijo zveste skupnosti in trge.

S poletnim Članskim meetupom se tokrat odpravljamo v Maribor, kjer bomo skupaj s tremi izjemnimi govorci razgrnili resnične zgodbe iz zakulisja razvoja aplikacij in blagovnih znamk, ki uspešno presegajo meje držav, kultur in pričakovanj uporabnikov.

Svoje znanje, zgodbe in izzive bodo skozi prizmo aplikacij z nami delili:

Luka Dremelj, CEO aplikacije Pure – vodi mednarodno dating aplikacijo s sedežem v Švici, ki izstopa z umetniškim pristopom in kulturno prilagojenimi kampanjami. ‍
Vid Lešnik, Sales Lead, Povio – skrbi za prodajo aplikacij globalnim naročnikom, med katerimi so tudi Arnold Schwarzeneger, hčerka Billa Gatesa in znani glasbeni zvezdniki.
Maja Tasič, Marketing, Curaden / Curaprox – vključena v razvoj in lansiranje dveh novih aplikacij za ustno zdravje na kulturno raznolikih trgih, kot so Švica, Slovenija, Dubaj in Južna Afrika.

*Brezplačno za člane DMS

Več informacij:

  • Pričetek: 17. junij 2025 ob 17:00
  • Konec: 17. junij 2025 ob 19:00
  • Lokacija: