Pred začetkom zimske smučarske sezone so se v podjetju Marprom tudi letos odločili za sodelovanje s člani smučarske reprezentance, ki so svoje prve smučarske zavoje naredili prav na Mariborskem Pohorju. Direktor javnega podjetja Marprom Bernard Majhenič je ob tem poudaril, da v podjetju verjamejo, da so športniki najboljši promotorji destinacije in so veseli, da lahko nadaljujejo že uspešno zgodbo promocije mariborskega turizma in Mariborskega Pohorja skozi športnike, ki nato predstavljajo Pohorje, kot destinacijo, na svojih tekmovanjih.

»Zgodbo nadaljujemo z vsemi športniki, Boštjanom Klinetom, Klemnom Kosijem ter perspektivnima smučarjema Niko Tomšič in Dušijem Senčarjem, » je povedal Majhenič ter dodal, da bodo v kratkem skušali skleniti dogovor tudi s poškodovano Ilko.  Majhenič je vesel, da se piše uspešna zgodba, ki je za podjetje tudi donosen posel in poudaril, da ga žalosti »da Zavod za turizem Maribor – Pohorje ne vidi potenciala tukaj, da bi promoviral destinacijo Maribor – Pohorje skozi športnike

Alpski smučarji združeni pod sloganom »Dobrodošli na moj hrib«

Vsi vrhunski in perspektivni smučarji bodo tako na oblačilih nosili logotip Visit Pohorje. Medtem ko je podjetju z Boštjanom Klinetom uspelo skleniti dogovor, da bo tudi na čeladi in ostalih pokrivalih nosil napis Visit Pohorje Maribor. »Boštjanu bi se rad zahvalil, ker je zavrnil ponudbo iz tujine, ki je bila finančno bolj bogata in se odločil, da bo zaradi lokal patriotizma, promoviral naš hrib,« je dodal Majhenič ter povedal, da bi radi podoben dogovor ponudili tudi Kosiju, ko se mu izteče pogodba z Marlesom.

Smučarji, ki so sklenili dogovor s podjetjem, se bodo predstavljali z že uveljavljenim sloganom »Dobrodošli na moj hrib« (»Welcome to my hill«) in sodelovali na različnih promocijskih dogodkih ter z vsem še dodatno prispevali k prepoznavnosti blagovne znamke Visit Pohorje.

Kljub boljši ponudbi iz tujine Kline ostaja zvest domačemu hribu

Kljub mamljivi ponudbi iz tujine se je Boštjan Kline odločil, da bo na čeladi nosil napisal Visit Pohorje Maribor, saj kot pravi sam »je to  moj domač hrib, domače mesto, hrib na katerem sem se naučil smučati in mi pomeni več, da lahko predstavljam to skupnost

Tudi njegov menedžer Jure Košir je poudaril, da so takšne prakse, kjer vrhunski športniki, predvsem alpski smučarji, promovirajo in podpirajo lokalne centre, v tujini dokazno dobre ter predstavljajo plodna sodelovanja. Prepričan je, da bo sodelovanje z Marpromom in blagovno znamko Visit Pohorje dobro, z veliko paralelnimi zgodbami in dodano vrednostjo za obe strani. »Želimo si, da bo ta logotip na čeladi čimbolj viden v svetu,« je zaključil Košir. 

Na Mariborskem Pohorju že stoji vadbeni poligon za tekmovalce

Vendar pa podpiranje vrhunskih in perspektivnih športnikov s strani podjetja Marprom tukaj še zdaleč ni končano. Na Mariborskem Pohorju že stoji tekmovalno-vadbeni poligon za tekmovalce, ki bo oživel tudi vlečnico Bolfenk ter bo občasno na razpolago tudi rekreativnim smučarjem. Po besedah direktorja Marproma je poligon pripravljen na zasneževanje, nanj bi naj nekje po 20. novembru postavili tudi snežne topove.

Gre za poligon, kjer lahko tekmovalci trenirajo brez oviranja turističnih smučarjev. »Ne bomo več zapirali prog, ko imamo na smučiščih turiste,« je povedal Majhenič. Takšne poligone že uporabljajo na smučiščih v Kranjski Gori in Krvavcu. Poligon na Mariborskem Pohorju tako nastaja v sodelovanju s Smučarsko zvezo Slovenije, ki je hvaležana za dodatno vrednost sodelovanja. »Lepo je, ko se najde nekdo z dolgotrajnim načrtom v podporo vrhunskim športnikom,« je dodal vodja panoge Alpsko smučanje na SZS Miha Verdnik.