Tim Gril se ukvarja z z gorsko-hitrostnimi dirkami. Prvo dirko je odvozil le 14 dni po opravljenem izpitu. Po drugi sezoni se lahko pohvali s kar nekaj uspešnimi mesti. A ga na njegovi poti ovirajo finance.

Štajerska je polna mladih športnih upov, med njimi je 19-letni Tim Gril iz Šentilja. Obiskoval je Tehniški šolski center Maribor, kjer se je izšolal za avtokaroserista. Ukvarja se z gorsko-hitrostnimi dirkami z dirkalnim Fiat Seicentom, katerega sta z očetom sama sestavila oz. predelala za dirkanje. »Želja po tem, da bi dirkal, je bila v meni že od nekdaj. Po tem, ko sem videl, da eden od mojih prijateljev začenja s tovrstnimi dirkami sem se po obisku njegovih dirk navdušil in enostavno sem z dirkami moral začeti tudi sam.«

Prvo dirko je odvozil le 14 dni po opravljenem izpitu

Njegov Fiat je prirejen za gorske dirke. Ima zamenjan motor, prav tako je zamenjan menjalnik. Iz avtomobila pa je odstranjeno vse nepotrebno, ima le en sedež in varnostno kletko. »Prvič sem sedel za volan dirkalnika še preden sem naredil vozniški izpit. Prijavil sem se na RaceStar, to je iskanje mladih talentov dirkanja, kjer sem prvič vozil dirkalni avto in sicer Renault Twingo od Lema Racing.« Pol leta kasneje je že imel svoj dirkalnik v katerega je prvič sedel na testiranju na dirkališču, ko še ni imel vozniškega dovoljenja. Prvo dirko je odvozil le 14 dni po opravljenem izpitu.

»Med svoje največje uspehe jemljem prav vsake stopničke na katere sem stopil, saj letos je komaj moja druga sezona. V prvi sezoni oziroma na moji tretji dirki v življenju sem že osvojil tretje mesto, letos pa sem dosegel že dve zmagi ter dve drugi mesti z avtom, ki je predelan in niti malo konkurenčen ostalim res predelanim dirkalnikom,« pove.

Vsak športnik veliko da na podporo bližnjih. Timu poleg družine, največjo podporo nudi njegova punca ter njegova najboljša prijatelja, ki ga na tekmah podpirata in navijata, kar mu izredno veliko pomeni. »Za vsak cilj, ki ga želiš doseči, so potrebna določena odrekanja. V mojem primeru so predvsem v finančnem smislu, saj je to kar velik strošek in se je treba marsičemu odpovedati, če želiš res nekaj doseči.«

»V tem športu želim postati eden izmed najboljših. Res si želim sestaviti takšen avtomobil, ki bo konkurenčen ostalim, pridobiti še res ogromno znanja in izkušenj v dirkanju in seveda postati v tem športu uspešen.«

Problem so finančna sredstva

Ta šport je eden izmed dražjih in na njegovi poti ga najbolj ovirajo ravno finance. »Lahko si talent, ampak, če nimaš dovolj financ, se ne moreš pokazati v takšni luči kot bi lahko. Seveda mi manjka še ogromno znanja in izkušenj, a te bom zagotovo z leti in dirkami pridobil. Ko imaš dirkalni avto na njemu ni nič poceni. Tudi dirke niso poceni, moreš nekje spati, jesti, tukaj so še stroški poti, bog ne daj, da se kaj pokvari ali imaš nesrečo.«

Meni, da je motošport v Sloveniji premalo cenjen. Ogromno je mladih, ki imajo talent, a preprosto ni sponzorjev, ki bi jim stopili naproti. Ob tem doda, da bi vsi podpirali le nogomet, odbojko in košarko: »Ampak tu smo tudi mi! Navdušenci nad motošportom, ki nas nihče ne opazi. V Sloveniji so manjša dirkališča kot na primer Gaj, pa propada zato, ker ne dobijo dovoljenja, da bi en Track Day, na katerem se lahko tudi ljudje z osebnimi vozili znorijo in vozijo varneje tudi na cestah.« Ogromno ljudi ima željo ali potrebo po hitrosti in dirkanju in ker seveda ni možnosti, da dajo to iz sebe, divjajo po cestah, posledično pa se dogajajo nesreče.

»Treba je slediti svojim sanjam pa čeprav se zdi nemogoče. Tudi meni se je dve leti nazaj to zdelo, a se vse da, če si se pripravljen določenim stvarem odreči, da lahko dosežeš to kar si želiš.«