Kot so zapisali na Zvezi potrošnikov Slovenije se je, kot poroča Tržni inšpektorat Republike Slovenije, med trgovci začela pojavljati praksa zaračunavanja reklamacij. Trgovci naj bi namreč zaračunavali za pregled izdelka v primeru, ko je reklamacija iz naslova stvarne napake ali garancije neutemeljena in je tako zahtevek potrošnika zavrnjen.
Pogoji, ki bi bili v škodo potrošnika in bi omejevali ali izključevali potrošnikovo pravico do pravnega varstva. »Po Zakonu o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami je prepovedana zavajajoča/nepoštena poslovna praksa, ki zavaja ali utegne zavajati glede pravice do garancije in stvarne napake,« še dodajajo na ZPS.
Glede na vse zgoraj navedeno tako vse trgovce, ki zaračunavajo t.i. neupravičene reklamacije, iz Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo pozivajo, da s tem takoj prenehajo in omenjeno postavko odstranijo iz svojih cenikov.
Potrošniki, ki ste imeli tovrstne težave s trgovci lahko le-te sporočite Tržnemu inšpektoratu RS na e-mail [email protected].
Slovenija