Na naš osrednji spletni portal se je v zadnjem času obrnilo več bralcev, ki so se odločili za nov Telemachov paket EON in sprejemnik EON Smart Box, a naj bi kljub dogovorjenim rokom, na njega čakali tudi mesec in več. Z vprašanji zakaj se v zadnjem času pojavljajo nerazumno dolgo roki, zakaj naročniki v Mariboru čakajo na nove naprave več kot dva meseca in kdaj mislijo odpraviti te pomanjkljivosti ter vsem uporabnikom zagotoviti naprave v doglednem roku, smo se obrnili na Telemach.

Rok naj bi se podaljšal na povprečno devet dni

Iz Telemacha smo prejeli odgovor: »Naša prva skrb so prav zadovoljni naročniki, zato se pri Telemachu vselej trudimo, da vsem zamenjamo storitev oziroma opravimo priklop v najkrajšem možnem času, navadno v treh dneh. Ker se že vse od lansiranja pametnega sprejemnika EON Smart Box srečujemo z izjemno velikim povpraševanjem po naših novih storitvah, se je čas priklopa oziroma zamenjave v določenih primerih podaljšal do povprečno devet dni. Tudi v bodoče si bomo prizadevali, da bi naročnikom kar najhitreje zagotovili želene storitve.«

Novi naročniki so poslovna skrivnost

Glede na odgovore, ki smo jih prejeli, smo jim poslali dodatna vprašanja ali to pomeni, da zanikajo, da bi ljudje čakali po mesec dni ali več in ali se dlje čaka, ker je nov paket cenejši in je povpraševanje večje. Zanimalo nas je tudi, koliko novih uporabnikov beležijo v zadnjih dveh mesecih. Na slednje so nam odgovorili, da o številu novih naročnikov ne morejo govoriti, saj gre za poslovno skrivnost in je kot take ne morejo razkriti. Zavedajo se, da je EON Smart Box inovativen in napreden produkt, kar so uporabniki nemudoma prepoznali, posledično se je znatno povečalo povpraševanje. »Kot smo vam že sporočili, se je čas priklopa/menjave storitve iz omenjenih razlogov lahko podaljšal do 9 dni, čakanje pa bi utegnilo biti daljše pri naročnikih, kjer gre za prvi priklop in je potrebna izgradnja priključka,« pa pojasnijo ob tem.