Ste tudi vi kupili vstopnico za odpovedan koncert Enriqueja Iglesiasa v Zagrebu? Zveza potrošnikov Slovenije svetuje, kaj lahko storite. 

Ste tudi vi kupili vstopnico za odpovedan koncert Enriqueja Iglesiasa v Zagrebu? Zveza potrošnikov Slovenije svetuje, kaj lahko storite.

“Vračilo denarja lahko potrošniki zahtevajo od organizatorja koncerta, lahko pa se obrnejo tudi na prodajalca vstopnic. Ker je organizator podjetje iz druge države EU, se potrošniki v primeru, če jim organizator vračilo kupnine zavrne ali je neodziven, lahko obrnejo na Evropski potrošniški center (www.epc.si), ki je pristojen za pomoč potrošnikom v sporih trgovci s čezmejnim ponudnikom,” pojasnjujejo pri ZPS.

Potrošniki, ki so nakup opravili z bančno kartico, lahko pri svoji banki, ki je kartico izdala, preverijo, kakšni so pogoji uveljavljanja t.i. postopka ‘chargeback’, ki v določenih primerih omogoča vračilo denarja za neizvedeno storitev.

Stroške mora povrniti organizator – podjetje iz Bolgarije

Po družbenih omrežjih je pred dnevi prodajalec vstopnic zapisal, da organizator ni izpolnil svojih pogodbenih obveznosti do izvajalca.

“Na žalost vas obveščamo, da je koncert, ki bi se moral odviti 1. 12. 2019 v Areni Zagreb, odpovedan. Koncert je odpovedal izvajalec, ker organizator ni izpolnil svojih pogodbenih obveznosti do izvajalca. Na žalost do razrešitve situacije po pravni in zakonski poti ne moremo vrniti denarja kupcem vstopnic za ta odpovedan koncert. Vse nadaljnje informacije o reševanju nastale situacije bomo pravočasno objavili na naši spletni strani, družbenih omrežjih in posredovali preko elektronske pošte,” so zapisali na Eventimu. 

Prav organizator pa je tisti, ki mora zagotoviti finančna sredstva za vračilo denarja kupcem vstopnic. Gre za podjetje ART BG – MENAGEMENT iz Sofie v Bolgariji.