Trije mariborski študentje, združeni pod ekipo Vamatic, na svetovni trg predstavljajo klasično ročno uro, ki odraža simbol uspeha in uglajenosti. Gre za visoko kvalitetne ročne ure s katerimi želijo mladi poslovneži odražati trenutni stil nosilca.

Kljub tehnologiji, klasika še vedno simbol uspeh in uglajenosti

Marcel Boškovič, Tadej Kelc in Žiga Potočnik, imena, ki se skrivajo za blagovno znamko Vamatic. Vsi trije študentje magistrskega študija od podjetništva in inovinarja, financ in bančništva ter strateškega in projektnega managementa. Spoznali so, da so ročne ure še vedno pribljubljen modni dodatek, vendar pa je lahko “zbiranje” kvalitetnih švicarskih ur kar drag hobi. Zato so se odločili, da bodo na trgu ponudili visoko kvaliteten izdelek, za nižjo ceno, ki ga lahko vsaj prilagaja svojemu stilu in trenutnemu razpoloženju. In nastala je ura Vamatic, izdelana v Švici pri družinskem podjetju, kateri lahko lastnik menja pašček po svojem izboru.

Zbrati želijo 45 tisoč dolarjev

Po letu dni projektiranja, so se fantje odločili, da svoj produkt predstavijo na odlični poslovni spletni platformi Kickstarter. Na kateri so v dveh dneh zbrali že dobrih 13 tisoč evrov. Prestiž in eleganca sta torej še vedno iskana trenda, ne glede na vso tehnologijo, ki nas obdaja. Ure, ki jih mariborski inovatorji izdelujejo skupaj z družinskim podjetjem v Švici, so na voljo v kolekciji Winston in Vauclain. Vsaki uri je možno menjati pašček ali v usnjeno ali kovinsko različico ter različnih barvnih kombinacijah.

S kampanijo, s katero želijo zbrati 45 tisoč dolarjev, končujejo 18. januarja prihodnje leto.