Danes so v Mariboru predstavili novo ime in celostno grafično podobo nekdanjega Koloseja, ki se odslej imenuje MARIBOX. Predstavniki družbe Projektor so predstavili tudi začetek prenove stavbe in kinodvoran, poslovne rezultate in razvojne načrte.
Skupina KD je Kolosej prodala avgusta 2008, leta 2015 pa je stavbo nekdanjega Koloseja Maribor prevzela zavarovalnica Adriatic Slovenica. Upravljanje je prevzela družba Projektor in decembra 2016 zadela z izvajanjem investicij v kino dejavnost. Od takrat so popolnoma prenovili Dvorano 1, delno tehnično posodobili in nadgradili preostale dvorane, s procesom prenove stavbe pa še nadaljujejo.
Najsodobnejša dvorana v širši regiji
”Tudi v prihodnje se bomo trudili zagotavljati visok tehnološki standard in čimvečje udobje našim gledalcem. Največjo kino dvorano, Dvorano 1, smo opremili z Dolby Atmos tehnologijo. Doslej smo imeli v tej dvorani vgrajenih 25 zvočnikov, sedaj smo jih vgradili kar 286, ki gledalcem ponujajo izjemno kakovost prostorskega zvoka s posebnimi zvočnimi učinki,“ je povedal Stipe Jerić, direktor družbe Projektor. Sicer je v MARIBOX-u 10 kinodvoran, ob Dvorani 1 pa so posodobili tudi drugo največjo dvorano, Dvorano 6, z bolj zmogljivim projektorjem, novim 3D sistemom Master Image in novim, kakovostnim platnom Harkness Clarus, ki bistveno izboljša svetilnost slike in barvni kontrast.
Takšno platno so namestili tudi v Dolby Atmos dvorani, kjer sta tudi dva izjemno zmogljiva projektorja Christie Solaria CP4230 4K (HFR) in vsak premore 34.000 lumnov svetilnosti. S tem dvorana ni samo zvočno najsodobnejša v Sloveniji, ampak ponuja tudi najboljšo in najsvetlejšo sliko, zlasti pri 3D projekcijah.
Stičišče zabave in druženja
»Posodobili smo tudi vhodno avlo in izgled hodnikov, namestili številne LCD displeje, prenova pa bo zaključena prihodnji teden. Skupaj s Tovarno idej iz Maribora smo razvili tudi nov napredni sistem prodaje vstopnic in spletno stran, ki bo končno omogočala tudi spletno prodajo vstopnic,« je še povedal Stipe Jerić.
Karmen Škoda Piško, članica Nadzornega sveta družbe Projektor in izvršna direktorica trženja Adriatic Slovenica, prepoznava MARIBOX kot stičišče druženja in zabave: »V prvi vrsti podpiramo razvoj MARIBOX-a v smeri, da postaja stičišče druženja in zabave, kar film tudi je. Poslovno gledano lahko ocenim, da je to naša dobra naložba, in prepričana sem, da ga upravlja dobra ekipa, vpeta v lokalno okolje, ki pozna želje obiskovalcev. Veseli me tudi, da bomo v MARIBOX-u lahko združevali in povezovali različne aktivnosti, ena takšnih je bila odprtje razstave fotografij Arneja Hodalioa, ki so v lasti naše AS Galerije.«
Večplastnost centra
Vpetost v lokalno okolje pa predstavlja tudi novo ime in celostna grafična podoba MARIBOX-a. »Z enostavno menjavo črke R s črko X na koncu besede Maribor, ime logotipa dobi smisel. Z njim namreč komuniciramo znano obliko kino kompleksa in ga postavimo v okolje od koder izhaja. Hkrati z elegantno povezavo različnih velikosti, boxov, v znaku logotipa, komuniciramo vsebinsko večplastnost tega centra, ki ni samo kino. V bistvu smo mariborski črni škatli vdihnili raznobarvno in razigrano zabavno vsebino,« je povedal Matjaž Požun, kreativni direktor komunikacijske agencije Zadrga. Stipe Jerić je poudaril, da se trud, ki so ga kot novi upravljalec doslej vložili v MARIBOX, že obrestuje. Lzpeljali so namreč premierskih in drugih dogodkov in s tem bodo v naslednjem letu še nadaljevali. V letu 2016 so zabeležili 15-odstotno rast gledalcev v primerjavi z letom 2015, kar je bistveno več kot je bila rast celotnega kinematografskega trga. Sicer pa je družba Projektor tako v letu 2015 kot v letu 2016 poslovala pozitivno in v skladu z zastavljenimi poslovnimi načrti.
Premiera z gostom presenečenja
Napovedali so še otvoritveno premiero težko pričakovanega nadaljevanja filma Pirati s Karibov: Salazarjevo mašoevanje (Pirates of the Carribean: Dead Men Tell no Tales, 2017), z veliko piratsko zabavo in gostom presenečenja, ki bo 24. maja na terasi MARIBOX-a.