Zavod za turizem Maribor – Pohorje si tudi v letošnjem letu prizadeva, da bodo Mariborčanom in tistim, ki bodo naše mesto obiskali, ponudili dogajanje in zabavne vsebine. Zavod bo tako sofinanciral šest prireditev, ki so namenjeni predvsem kulinariki, zabavi, kulturi, športu ter otrokom.

ZTMP bo razdelil sredstva v skupnem znesku 16,500 evrov, ki so namenjena promociji prireditev City Beach Maribor, ki bo letos potekala med 7. in 9. junijem, Špricer Festu 11. oktobra, Street food market, ki bo mariborski Trg Leona Štuklja zavzel zadnji vikend avgusta. Sredstva so namenjena še Minimaniji 14. septembra, ki je lani razveselil mnogo otrok, pa Pošni ulici, ki bo zaživela med 19. aprilom in 19. oktobrom ter mednarodnem festivalu Čilija in čokolade, ki se je že zgodil.

Za obogatitev mestnega utripa Maribora

Tudi na letošnjem razpisu za prireditve so ugodili vsem vlogam, ki so prišle na njihov naslov, a razdelili so dobrih deset tisočakov manj kot lani. Kaj je temu botrovalo ni znano, a kot so sporočili iz ZTMP Poslovno-finančni načrt zavoda ni potrjen, a zatrjujejo, da četudi bodo dodeljena strestva nekoliko znižana, si bodo prizadevali za nadaljnjo povezovanje akterjev in skupno izvajanje aktivnosti pri organizaciji dogodkov. “Namen organizatorjev prireditev v mestu je, da s sodelovanjem dosežemo trajne pozitivne učinke, torej obogatitev mestnega utripa z optimiziranjem finančnih vložkov,” so povedali. Tako je tudi možno, da se bo v prihodnje finančno podprla še kakšna prireditev.

Si pa Zavod prizadeva, da bi v Maribor privabili čimveč turistov. Oblikujejo celovito turistično ponudbo, spodbujajo razvoj turistične infrastrukture, promovirajo celovito turistično ponudbo ter informirajo obiskovalce. “Potencial za nadaljnji turistični razvoj mesta in destinacije vidimo predvsem na področju povezovanja, saj opažamo, da se različne organizacije v mestu razvijajo posamezne produkte in aktivnosti, pri čemer pa je ključnega pomena, da slednje povežemo in jih predstavljamo s skupnim, poenotenim nastopom.