V banki zagotavljajo, da je bila posodobitev uspešna in zdaj poslovanje že poteka nemoteno. Opravili so največjo migracijo informacijskega sistema v zgodovini banke.

Pri Novi KBM so minuli konec tedna, napovedan je bilo med petkom in ponedeljkovim jutrom, posodabljali informacijski sistem. Kot smo poročali, so v banki napovedali, da bodo nekatere storitve v tem času okrnjene oziroma ne bodo na voljo.

Tudi poslovalnice že obratujejo

V Novi KBM pa kljub temu, da so imeli komitenti tudi po teh času še nekaj težav, bodisi z nedelovanjem ali počasnostjo sistema, poudarjajo, da je bila posodobitev centralnega informacijskega uspešna. »Poslovanje zalednih in komercialnih služb poteka, poslovalnice poslujejo, na voljo so bančne storitve na pošti, bankomati, plačilni promet poteka, poslovanje s karticami je nemoteno,« so sporočili.

NKBM: »Ker prejšnja različica več ne deluje, prosimo, da si naložite novo, o čemer smo stranke prav tako obvestili«

Težave s prikazom določenih funkcionalnosti v spletni banki

Spletna in mobilna banka večini komitentov v celoti deluje, a dodajajo, da pa imajo nekatere stranke težave s prikazom določenih funkcionalnosti v spletni banki. »Nekatere smo že odpravili, denimo zamik v prikazu stanja sredstev v spletni banki, prikaz obročnih plačil in kartičnih transakcij. Prikaz periodičnih plačil v spletni banki pa še urejamo, kot tudi nekatere druge zadeve. Gre le za prikaz posameznih funkcionalnosti v spletni banki,« pojasnjujejo v tamkajšnjem oddelku za komuniciranje z zunanjimi javnostmi in zagotavljajo, da so sredstva komitentov popolnoma varna. Omenjeno sproti komunicirajo z obvestili v spletno banko uporabnikov, na njihovi spletni strani, nemoteno deluje tudi klicni center.

Največja migracija informacijskega sistema v zgodovini banke

Vseeno poudarjajo, da si številni še niso posodobili mobilne aplikacije. »Ker prejšnja različica več ne deluje, prosimo, da si naložijo novo, o čemer smo stranke prav tako obvestili,« sporočajo uporabnikom. »Gre za največjo migracijo informacijskega sistema v zgodovini banke, za primerjavo, število aplikacij, na katerih delajo zaposleni, smo zmanjšali iz 170 na 80. S tem smo pospešili delovne procese in poenostavili poslovanje tako za zaposlene kot tudi za komitente. Podpisovanje v poslovalnicah že poteka digitalno, prek tablic. Nov informacijski sistem pa omogoča izboljšave tudi v prihodnje,« so zaključili na Novi KBM.