Otvoritve se je udeležilo precej navdušencev nad tetoviranjem, ki pozdravljajo novo pridobitev za kvalitetne storitve na področju umetniške modifikacije telesa.
Hobi je prerasel v poklic
Kunkič se s tetoviranjem ukvarja tri leta, najprej je bilo tovrstno udejstvovanje le hobi: »Kasneje me je kontaktiralo vse več ljudi, vedno več sem risal in dvignil svoje sposobnosti ustvarjanja. Takrat sem se odločil, da se zadeve lotim tudi profesionalno.« Za odprtje svojega studia se je odločil, ker si je od nekdaj želel svoje podjetje in zaradi ljubezni do kreativnega ustvarjanja. V veliko veselje mu je tudi delo z ljudmi, ki jim omogoči, da se simbolično obogatijo s sliko ali napisom, ki jim veliko pomeni: »Najbolj pa sem ponosen, ko zaključim kakšen večji projekt – na primer rokav ali prsi, nekaj, kar se dela več časa.«
Rokova prednost je njegov lastni pečat
Tetover zmeraj stremi k temu, da ugodi željam stranke, a končni izdelek zmeraj odraža tudi njegov osebni stil: »Tetovirati znam različne stile, ne bojim se izzivov, a v tattoo vseeno dam svoj pridih.« Najraje dela ilustrativne black&gray tetovaže z močnimi kontrasti, tradicionalne in japonske tetovaže, pa tudi napise, new school in maorske poslikave. Njegova želja je, da morda odkrije in razvije kaj novega v poklicu tetoverja, v prihodnosti pa se bo zagotovo udeležil tudi kakšne tattoo-konvencije.
Največ ljudi se za tetovažo odloči po dopustu
Porast strank tetover beleži jeseni: »Ljudje pridejo iz morja, kjer so videli veliko drugih s tetovažami, veliko jih je tudi spomladi, da se koža do poletja zaceli– 3 tedne po tetoviranju namreč ni priporočljivo iti v morje.« Pravi, da so stranke po spolu uravnotežene, opaža le, da se za večje tatuje v večini odločajo moški. Trenutno je tetoviranje precej popularno pri skoraj vseh generacijah, a je največ strank starih med 25 in 40 let. Rok se je tudi pošalil, da najmanj »jamrajo« ženske, ki imajo za seboj porod.