Letos je pričakovanih skupno okrog 4 milijona tranzitnih gostov, ki bodo med 24. junijem in 15. avgustom prečkali naše meje. Čakalna doba je tudi po več ur in tuji gostje med tem svoj oddih nemalokrat pričnejo nestrpno in s kopico slabe volje. Prav zaradi tega smo se letos združili v projektu »The Perfect Turn«, katerega namen je usmeriti tranzitne goste z avtoceste na stranske poti in jih prepričati, da ostanejo v naših krajih tudi dlje časa ter jih povabiti, da si med potovanjem ogledajo številne turistične znamenitosti v Mariboru in na Ptuju. Projekt se uradno pričenja jutri, 16. julija 2016, s postavitvijo informacijskih stojnic na relaciji Maribor – Ptuj, in sicer na kar šestih lokacijah.
V Maribor želijo privabite tranzitne goste
Janja Viher, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, je od tem povedala: »Turistična destinacija Maribor – Pohorje izvaja aktivno promocijo in informiranje turistov iz Avstrije, Nemčije, Češke, Poljske, Madžarske, Italije, Hrvaške in Srbije, iz katerih nas obišče največ turistov in za svojo potovanje v največji meri izberejo avtomobil v kombinaciji s kolesom. V prihodnje želimo širiti promocijo Štajerske v bolj oddaljene evropske države. Naša vključitev v pilotni projekt »The Perfect Turn« predstavlja nadgradnjo nagovarjanja tranzitnih gostov, ki čez vroče poletje skozi našo destinacijo potujejo na morje. Namen pilotnega projekta je, da jih opozorimo nase in jih povabimo medse takoj, ob povratku ali načrtovanem novem potovanju v prihodnje.«
Projekt je pozdravil in podprl tudi dr. Andrej Fištravec, župan Mestne občine Maribor: »Maribor je drugo največje mesto v Republiki Sloveniji in je mesto priložnosti. Vabim vas v objem živahnega mestnega jedra z najstarejšo trto na svetu, vinorodnih gričev in zelenega Pohorja. Vabljeni v Maribor.«
Projekt bodo predstavljali na šestih informacijskih stojnicah na relaciji Avstrija – Hrvaška.
Projekt se uradno prične v soboto, s postavitvijo kar šestih informacijskih stojnic na različnih lokacijah na relaciji Avstrija – Hrvaška. Na slednjih bodo informatorji potnike osveščali o prometnih informacijah, delili zloženko s predstavitvijo ponudbe v Mariboru in Ptuju ter delili vode, saj se v prihajajočem mesecu pričakujejo tudi zelo visoke temperature. Promocije bodo potekale naslednje štiri sobote. Da pa bodo tuji gostje projekt in njegov namen prepoznali takoj, še preden se odpravijo od doma, so v okviru projekta pričeli z aktivno digitalno kampanjo v tujini, ki tuje goste vabi na spletno stran www.tpt. si, kjer je voznikom na voljo kopica dodatnih uporabnih in drugih turističnih informacij.
Lokalno