V preteklem letu so v Mariboru uspešno odprli nov internacionalni servisni center, ki nudi administrativno podporo vsem oddelkom nabave znotraj mednarodne skupine Lidl: “Zaradi razširitve aktivnosti bomo našo ekipo v Mariboru znova okrepili z dodatnimi 25 sodelavci.”
Časa za prijavo je vse do 3. maja, vaše naloge na delovnem mestu pa bi bile med drugim tudi vnos in obdelava podatkov o izdelkih in dobaviteljih v centralni sistem, obdelava prejetih pogodb in obvestil, skrb za podatkovne baze (npr. vnos sprememb cen v sistem), komunikacija s tujimi oddelki nabave v nemškem jeziku, načrtovanje in kontroliranje zalog, nadzor in pregled nad dostavami v vsa skladišča v Evropi.
Delo poteka v Mariboru
Ponujajo zaposlitev v podjetju, ki se ponaša s certifikatoma »Top Employer« in »Družini prijazno podjetje«, pridobivanje zanimivih izkušenj tekom uvajanja v tujini. Zaposlitev, bi najprej bila sklenjena za za določen čas 12 mesecev s poskusno dobo 3 mesecev, seveda pa potem obstaja možnost podaljšanja za nedoločen čas.
Delo poteka v na novo opremljenih prostorih v Mariboru, nudijo tudi 6,12€ povračila stroškov prehrane na delovni dan in kartico ugodnosti zaposlenih. Zagotavljajo urejeno delovno okolje in parkirišče ter stalni razvoj in osebnostno rast. Če vas omenjeno delo zanima se lahko prijavite na tej povezavi.