Trasa tunela bi predvidoma potekala v smeri Gosposvetske in Partizanske ceste, s tem pa bi razbremenili obstoječe prometnice. Levi breg Drave namreč sedaj nima nadomestne prometne povezave med vzhodom in zahodom mesta, brez ustrezne rešitve bi se z zaprtjem starega mestnega jedra stanje le še poslabšalo.

Maribor je kot drugo največje mesto v državi podvržen gostemu prometu, zastoji skozi glavne mestne vpadnice pa so vsakodnevni. Zmogljivost mestne cestne infrastrukture vse pogosteje več ne zadošča prometnim obremenitvam, ki so posledica nenehne rasti cestnega motornega prometa. Gost promet ne povzroča le slabe volje zaradi izgube časa, temveč botruje tudi okoljskim problemom, s povečevanjem prometa pa se povečuje tudi število prometnih nesreč.

V Mestni občini Maribor tako že nekaj časa razmišljajo o možnostih, kako speljati promet skozi mestno središče, da bi bilo le to čim manj obremenjeno, še posebej če se v bodoče obeta trajna prometna zapora Koroške ceste in kasneje tudi Lenta. Župan Saša Arsenovič je ob tem že večkrat izpostavil, da bi Maribor zato potreboval nov tunel, ki naj bi rešil marsikatero prometno težavo.

Nova povezava bi vsekakor predstavljala razbremenitev obstoječih prometnic in bi pripomogla k prometni varnosti. Levi breg Drave namreč sedaj nima nadomestne prometne povezave med vzhodom in zahodom mesta. Brez ustrezne rešitve bi se z zaprtjem starega mestnega jedra stanje le še poslabšalo. Nov tunel zato predstavlja ustrezno možno rešitev, potekal pa bi predvidoma v smeri Gosposvetske in Partizanske ceste. 

Z zaprtjem starega mestnega jedra se bo stanje poslabšalo

Čeprav se zdi ideja velikopotezna, pa na občini o njej resno razmišljajo. “Nova povezava vsekakor predstavlja razbremenitev obstoječih prometnic in bi pripomogla k prometni varnosti. Levi breg Drave namreč sedaj nima nadomestne prometne povezave med vzhodom in zahodom mesta. Brez ustrezne rešitve bi se z zaprtjem starega mestnega jedra stanje le še poslabšalo. Nov tunel zato predstavlja ustrezno možno rešitev,” so za Maribor24.si pojasnili na Mestni občini Maribor.

Kot dodajajo, bi trasa tunela predvidoma potekala v smeri Gosposvetske in Partizanske ceste. Kdaj je realno pričakovati prve premike glede omenjene investicije in koliko sredstev bi bilo zanjo potrebnih še ni znano, saj bodo “odgovore na slednja vprašanja pokazali rezultati študije izvedljivosti, ki pa še niso dokončani,” še dodajajo na Mesti občini Maribor. Vsekakor je dejstvo, da bo, v kolikor bo do njega prišlo, to eden največjih projektov v novejši zgodovini mesta.