Lokalno

Številne bančne storitve kar od doma

Oglasno Sporočilo, 18.03.20 ob 15:27

Kljub zaostrenim ukrepom, ki jih pristojne institucije sprejemajo za zajezitev širjenja novega koronavirusa, bančno poslovanje poteka nemoteno.


Bančne storitve sodijo med tiste, ki tudi v času poostrenih ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa, potekajo nemoteno. »V Novi KBM  razmere pozorno in skrbno spremljamo od začetka pojava koronavirusa in odgovorno prilagajamo ukrepe, s katerimi skrbimo za varno poslovanje in zaščito zdravja tako strank kot zaposlenih,« so povedali v Novi KBM. Do nadaljnjega so prilagodili delovne čase svojih poslovalnic, ki so odprte od ponedeljka do petka, med 8.30 in 13. uro. »Izjemi sta poslovalnici Europark v Mariboru in Rogoznica v Mercator centru na Ptuju, ki  se prilagajata delovnemu času obeh nakupovalnih središč in sta odprti od ponedeljka do petka, med 10. in 14.30 uro. Trenutno je zaprta zaprta poslovalnica na Titovi cesti v Slovenski Bistrici, strankam pa je v tem kraju na voljo še ena poslovalnica, in sicer na Partizanski cesti 61,« so pojasnili na Novi KBM. Vse aktualne delovne čase Nova KBM redno objavlja tudi na svoji spletni strani. (https://www.nkbm.si/poslovalnice-in-bankomati)

Aktualne delovne čase poslovalnic lahko spremljate na spletni strani Nove KBM.

Vse to lahko opravite doma

V Novi KBM nenujne obiske poslovalnic v skladu s priporočili pristojnih institucij odsvetujejo, veliko bančnih storitev je namreč mogoče opraviti od doma. »Vsem našim komitentom omogočamo aktiviranje spletne banke v samo eni minuti,« so izpostavili v Novi KBM. V spletni in mobilni banki (https://www.nkbm.si/bancni-opravki-od-doma) lahko kadarkoli preverite promet in stanje na svojih računih in karticah, plačate položnice ali opravite plačila v tujino, sklenete depozit in napolnite predplačniško kartico Visa.

Spletno banko Bank@Net ali mobilno banko mBank@Neta si lahko komitenti Nove KBM aktivirajo preprosto od doma na povezavi https://online.nkbm.si/bankanet/registracija.

V udobno banko, torej v bančne storitve, ki so strankam na voljo od doma, sodi tudi kontaktni center. »Od ponedeljka do petka med 8. in 19. uro smo strankam na voljo na brezplačni telefonski številki 080 17 70. Ob ustrezni avtentikaciji lahko na tej številki kadarkoli preverijo stanje in zadnjih pet transakcij na osebnem računu ter stanje kredita,« razlagajo prednosti udobne banke od doma na Novi KBM in dodajajo, da lahko z banko kontakt vzpostavite tudi prek elektronske pošte na naslovu [email protected]. Premium strankam so osebni bančniki na voljo po telefonu, enako velja za gospodarske družbe, ki so jim po telefonu na voljo njihovi skrbniki.

Če je obisk poslovalnice vendarle nuja

V Novi KBM pri nujnih opravkih svetujejo uporabo brezstičnih plačilnih in kreditnih kartic, če pa se rokujemo z gotovino, si po tem roke temeljito umijemo ali razkužimo. »Podobni ukrepi veljajo tudi ob obisku poslovalnice, kjer stranke ob vhodu seznanjamo z ukrepi, ki veljajo pri vstopu v poslovalnico,« so povedali v Novi KBM. Stranke naj se v poslovalnico odpravijo samo v primeru, da so zdrave, v poslovalnico vstopajo posamezno, si pred in po obisku poslovalnice razkužijo roke, do bančnega strokovnjaka ohranjajo varnostno razdaljo najmanj 1,5 metra, kašljajo in kihajo v rokav ali robček, ki ga odvržejo v koš za smeti.