Drugi rojstni dan praznuje skupinska blagovna znamka »Pubec – Štajersko mlado vino«, ki je prvič pod eno streho povezala štajerske vinarje, ki pridelujejo mlado vino. Štajerski vinarji si želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Lansko prvo leto skupnega pristopa je že prineslo spodbudne rezultate.
Novembra prirejajo salon v Ljubljani
Vinarji, povezani v projekt Pubec, so zabeležili 40 odstotkov večjo prodajo mladega vina kot leto poprej, 60 odstotkov odjemalcev vina pa je mlado vino poskusilo prvič. Po lanskoletnem optimističnem startu, ko se je 27 štajerskih »Pubecov« predstavilo ljubiteljem vina pod skupno krovno blagovno znamko na 1. Salonu štajerskih mladih vin v Mariboru, bo letos že 36 štajerskih vinarjev z odlično vinsko mlado kapljico svojih »Pubecov« osvojilo tudi Ljubljano. Štajerski vinarji se bodo s svojimi »Pubeci« sprva predstavili na 2. Salonu štajerskih mladih vin 3. novembra v salonu Porsche Maribor na Ptujski cesti v Mariboru, nato pa 4. novembra premierno še v Ljubljani v salonu Audi, Porsche Verovškova.
Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin ter Štajerske kot turistične destinacije
Eden izmed ciljev projekta »Pubec – Štajersko mlado vino« je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.
Dodana vrednost za Štajersko
»Projekt Pubec je v turističnem smislu nadgradnja aktivnosti Zavoda za turizem Maribor-Pohorje, v prvi vrsti pri prepoznavnosti Maribora kot mesta z najstarejšo trto na svetu in bogate kulturne dediščine, ki je bila že v zgodovini povezana z vinarstvom. Projekt povezuje ponudnike na Štajerskem, kar je ključno za preboj destinacije na konkurenčnih tujih trgih, tako pri kakovostnih vinih kot pri različnih prireditvah v Mariboru kot celotni destinaciji, ki jo pokrivamo,« izpostavlja Janja Viher, direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje.
Projekt pozdravlja tudi vinarska stroka
Kmetijsko gozdarski zavod Maribor kot strokovna inštitucija, na kateri deluje v vinorodni deželi Podravje edini akreditirani laboratorij za kontrolo kakovosti vina, se je že lansko leto vključila v ustanovno povezovanje in predstavitev štajerskih vinarjev s skupno blagovno znamko »Pubec«. Tovrstni povezan nastop ponudnikov – vinogradnikov, vinarjev je nujno potrebna razvojna faza v cilju izboljšanja trženja pridelkov – vina, pravijo pri Kmetijsko gozdarskem zavodu Maribor.
»Pridelovalci so po strokovnih navodilih služb sposobni pridelati visoko kakovostna vina, katera nosijo pečat kakovosti, originalnosti in regionalnosti in takšna vina je potrebno ponuditi potrošniku v pravem času. Sedaj je pravi čas za ponudbo mladega vina in to pod imenom skupne blagovne znamke »Pubec«. V želji, da bi potrošniki čim prej okusili vina letnika 2016, se bodo mlada vina pod blagovno znamko Pubec predstavila kot kakovostno vino z geografskim poreklom – mlado vino letnik 2016 iz Štajerske Slovenije,« pravi Leonida Gregorič, vodja laboratorija KGZ Maribor.
Letos pod okriljem blagovne znamke »Pubec« že 36 štajerskih vinarjev
K projektu »Pubec – Štajersko mlado vino«, ki zastavlja skupen nastop štajerskih vinarjev na trgu mladih vin, je lani pristopilo 27 vinarjev. Letos je štajerskih vinarjev s svojimi mladimi vini pod okriljem »Pubeca« že 36. »Pubece« predstavljajo tako največje vinske kleti kot tudi manjši, družinski vinogradniki: Vinarstvo Anderlič, Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vina Doppler, Vino in turizem Janez Dreisibner, Dveri pax d.o.o., Hiša vin Emino, Kmetijska zadruga Šmarje z.o.o., Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinogradništvo Frešer, Vino Gaube, Vino Greif, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jamnik, Vino Jarc, P&F Jeruzalem Ormož, Vina Joannes, Vino Kolar, Vina KOTOLENKO, Vinogradništvo Ivan Kramer, Vino Kropec, Vinar Kupljen d.o.o., Vino Kupljen Jeruzalem Svetinje, Vino Leber, Vino MAK, Matic Wines, Univerza v Mariboru, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede – Meranovo, Vinogradništvo Mulec, PRA-VINO, Družinsko posestvo Čurin-Prapotnik, Vino-turizem Pungračič, Radgonske gorice d.d., Steyer VINA, Vina Toplak, Vino Valdhuber, Vina Vehovar in Vinogradništvo Vračko.
Kako na »Pubeca«?
Vstopnice za 2. Salon štajerskih mladih vin v Mariboru in za 1. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani so na voljo na vseh prodajnih mestih Eventim in na dan dogodka na samem prizorišču. Cena vstopnice je 15 evrov.