Kot smo že poročali je v minulih dneh marsikaterega uporabnika Nove KBM presenetil pogled na bančni račun, kjer ni bilo prikazanega pravega stanja, čemur je botrovala tehnična napaka. Težave pri obdelavi SEPA direktnih obremenitev oziroma trajnikov, do katerih je prišlo v torek, 18. aprila, so bile sicer odpravljene še isti dan, ob tem pa se je verjetno marsikomu zastavilo vprašanje, če je do podobnih težav morda prišlo že kdaj prej, koliko napak je sploh bilo in kako jih v Novi KBM rešujejo.

Povečano število klicev

»Tovrstne težave so redke, za njihovo reševanje pa imamo v banki vzpostavljene ustrezne postopke. Zabeležili smo povečano število klicev in sporočil povezanih s tem, pojasnila o težavah in opravičilo pa smo objavili na spletnih straneh, v nabiralniku spletne banke, v medijih, prav tako jih bančni svetovalci posredujejo osebno strankam v poslovalnicah oziroma preko telefona ali elektronske pošte,« je pojasnila Karidia Toure Zagrajšek iz Nove KBM. Posamične pritožbe sicer rešujejo individualno, skladno z njihovo poslovno prakso in dobrimi poslovnimi običaji, je še sporočila.

Omejeno e-poslovanje v nedeljo

V Novi KBM obenem obveščajo uporabnike spletnega bančništva, da bo zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje Bank@Neta, in sicer v nedeljo, 23. aprila, med 6. in 15. uro.