Lokalno

Nova priložnost za prepoznavnost Maribora

Uredništvo , 08.07.18 ob 11:41

Zavod za turizem Maribor – Pohorje je na razpisu Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo pridobil sredstva v vrednosti do 202.500,00 EUR, ki bodo namenjena digitalni promociji turistične destinacije Maribor – Pohorje.

Ključne aktivnosti projekta z nazivom “Razvoj in promocija turistične ponudbe destinacije Maribor – Pohorje” vključujejo vzpostavitev novega portala turistične destinacije Maribor – Pohorje, digitalno promocijo in oglaševanje ter razvoj produktov na področjih počitnice v gorah, aktivnosti na prostem ter poslovni turizem in srečanja.

Kako bo na to vplivala reorganizacija zavoda?

Ob prijavi na razpis smo si zastavili visoke, a neizbežne cilje, če želimo v Mariboru in njegovi okolici držati korak z vodilnimi slovenskimi turističnimi destinacijami. Številne možnosti in priložnosti prisotnosti na svetovnem spletu in družbenih omrežjih narekujejo hitro odzivnost in potrebo po strokovno usposobljenemu kadru na področju digitalnega marketinga,” je povedala direktorica mariborskega zavoda Urbančič Windischeva.

Z razpisom pridobljena finančna sredstva so po njenem mnenju pomembna pridobitev za vse turistične deležnike, njihova morebitna izguba, je predvsem v luči aktualnega ukinjanja zavoda za turizem opozorila direktorica, pa bi bila velik udarec tako za mariborske kot okoliške turistične in s turizmom povezane ponudnike.

Med glavnimi cilji digitalna kampanja preko družbenih omrežij

Med glavnimi cilji in aktivnostmi leto in pol trajajočega projekta Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, ki ga je ob prijavi podprlo 30 predstavnikov turističnega gospodarstva in drugih organizacij, je predvsem izboljšanje digitalne predstavitve destinacije. Načrtovana nova spletna stran bo omogočala tudi rezervacije storitev in nakup produktov ter bo ob obstoječih jezikovnih različicah, slovenski, angleški in nemški, prevedena tudi v italijanski jezik. V okviru projekta bodo izboljšali tudi komunikacijo turistične ponudbe na družbenih omrežjih, predvsem z digitalno kampanjo preko družbenih omrežij na novih trgih, kot so Nemčija, Francija in Italija, kjer jih zavod doslej še ni izvajal.

Pomembna točka projekta bo tudi razvoj integralnih turističnih produktov počitnic v hribih in aktivnosti na prostem ter poslovnega turizma in srečanj. Omenjene aktivnosti bodo potekale po obstoječih tematskih, pohodnih, kolesarskih in drugih poteh in ne bodo imele negativnega vpliva na naravno dediščino in biotsko raznovrstnost. Programi na področju poslovnega turizma in srečanj bodo vključevali petzvezdična doživetja na reki Dravi, vinorodnih gričih in zelenem Pohorju, v povezavi z doživetjem vrhunske kulinarike.