V zadnjem obdobju se je Novi KBM pripojila Poštna banka Slovenije in KBS (nekdanja Raiffeisen banka). Zato nas je zanimalo, kakšno so načrti Nove KBM. Prvo poslovalnico se že zaprli: »Nedavno smo o zaprtju obvestili stranke Poslovalnice Videm – od 20. februarja 2017 bodo ti lahko poslovali v Poslovalnici Novi trg, Novi trg 1, 2250 Ptuj, ki je odprta od ponedeljka do petka: 9.00–16.30.«

»Še naprej jim pa bo na voljo bankomat, osnovne bančne storitve (dvig in polog gotovine, vpogled v stanje na računu) pa lahko brez nadomestila opravijo tudi pri vseh okencih z oznako Nove KBM na skupaj več kot 500 poštah in pogodbenih poštah po vsej Sloveniji,« v nadaljevanju pojasnjuje Petra Shirley, svetovalka za komuniciranje v Novi KBM.

Zapiranje poslovalnic na podlagi preučitve vseh dejavnikov

Odločitve o zaprtju drugih poslovalnic v tem trenutku niso sprejete, še povedo in pojasnijo: »V Novi KBM skrbno proučujemo vse možnosti za učinkovitejše in racionalnejše poslovanje, ne le v luči pripojitve dveh bank, temveč tudi z vidika razvojnih trendov, tehnologije in razvoja storitev. Ob tem sledimo usmeritvi, da ohranjamo in povečujemo kakovost storitev za naše stranke. Hkrati vzpostavljamo tudi priložnosti, ki nam omogočajo, da smo našim strankam dostopni prek različnih, ne zgolj klasičnih, temveč tudi sodobnih prodajnih poti. V tej luči in skladno z zavezami v načrtu prestrukturiranja ter na osnovi preučitve vseh dejavnikov smo v preteklih letih nekatere poslovalnice zaprli in poslovanje strank brezplačno prenesli v najbližje poslovalnice.«

Od lanskega leta, ko so se združili z nekdanjo Poštno banko Slovenije, v sodelovanju s strateškim poslovnim partnerjem, Pošto Slovenije, strankam Nove KBM omogočajo opravljanje osnovnih bančnih storitev (dvig in polog gotovine, vpogled v stanje na računu, plačila položnic, sklepanje depozitov, najemanje kreditov…) na vseh poštah, prav tako tudi opravljanje osnovnih bančnih storitev na pogodbenih poštah po vsej Sloveniji.

Dodatne možnosti za storitve

V začetku letošnjega leta sta se združili še Nova KBM in KBS (nekdanja Raiffeisen banka): »Z združitvijo smo strankam Nove KBM omogočili dodatne možnosti za opravljanje storitev.«

O svojih načrtih pa povedo, da se nenehno izboljšujejo: »Nova KBM nenehno izboljšuje in razvija ponudbo storitev z namenom olajšati poslovanje svojim strankam. Ob tem nadgrajujemo sodobne kanale – v kratkem bomo komitentom ponudili prenovljeno mobilno banko mBank@Net za fizične osebe, ki s svojimi funkcionalnostmi že dohaja spletno različico elektronske banke Bank@Net in sledi najnovejšim smernicam na tržišču.«