Kupec je svoj nakup v eni od mariborskih Sparovih poslovalnic na socialnem omrežju Facebook podkrepil še s fotografijo.

Foto: Facebook

Na socialnem omrežju Facebook je danes nedvomno pritegnil pozornost zapis o neprijetnem pripetljaju, ki se je enemu izmed kupcev pripetil v petek popoldan v eni izmed Sparovih poslovalnic v Mariboru, kamor se je odpravil po nakup.

Kruh ponavadi pečejo doma, vendar…

Kot je zapisal, v osnovi ne kupujejo kruha, ker ga pečejo doma, ampak tu in tam vendarle zavijejo po kakšno stvar iz bele moke k temu trgovcu ali konkurenci. «Spoštovani Spar Slovenija, venomer znova naletim pri vas na ‘mino’,« je začel in nad fotografijo makovih štručk, ki jih je kupil, nadaljeval: »Kupljene so bile kupljene včeraj (7.6.) popoldan v eni izmed vaših poslovalnic v Mariboru. Nato danes (8.6.) ob zajtrku doživimo ‘lepo’ presenečenje…  Ja, res je, do 8.6. je rok uporabe, kot se vidi na fotografiji. Te štručke so stare teden dni ali več, zagotovo. Okus po kislosti, žilave so in za povrh še plesen… to kaže, da je šlo nekaj nekje hudo narobe. In vi to lepo zapakirate v embalažo, postavite na stojalo k ostalim izdelkom in oglašujete kot sveže!?,« je poudaril.

To naj ne bi bil osamljen primer

Nadaljeval je, da to ni osamljen primer. »Tudi ostalo pecivo iz bele moke (žemlje, kajzerice,…), ki je pakirano v plastično embalažo, postavljeno na stojalo in oglaševano kot sveže, je že v osnovi trdo, žilavo, in ja, tudi že je bilo plesnivo. Če pa karkoli pripomniš zadolženi prodajalki na oddelku kruha, pa doživiš aroganco in prepričevanje, da je izdelek svež. Lepo vas prosim no…,« razlaga in nadaljuje, da navkljub dobri organizaciji, tu in tam konkurenčnim cenam, pa tukaj padajo po celi črti. »Naj vam bo to v resen razmislek in kupcem v poduk,«je sklenil zapis.

Kupcu se opravičujejo za nevšečnost

Pika Breskvar iz službe za odnose z javnostmi v Spar Slovenija, odgovarja, da se kupcu opravičujejo za nevšečnost s kupljenim izdelkom. »Na njegovo objavo smo se že odzvali, saj želimo situacijo in izdelek preveriti. Kupec se nam je za odziv zahvalil, dodatnih informacij, na podlagi katerih bi lahko preverili dotični izdelek in serijo, pa žal še nismo prejeli,« je pojasnila Breskvarjeva. Dodali so, da je vzrokov za spremembo okusa in stanja štručke, ki je sicer še znotraj roka uporabnosti, lahko več, zato bi za preverbo obravnavanega primera in umik morebitnih neustreznih izdelkov potrebovali dodatne podatke. »Vsekakor pa se zahvaljujemo za opozorilo in se priporočamo za dodatne informacije, na podlagi katerih bomo navedene štručke znova pregledali. V Sparu si namreč prizadevamo, da je strankam v vseh naših trgovinah na voljo pestra in kakovostna izbira izdelkov,« je sklenila Breskvarjeva.