Mariborskemu letališču, ki v zadnjem času ne beleži večjega prometa, se obetajo večje investicije in povečanje prometa. Direktor letališča v prihodnost zre pozitivno.

V prihodnosti iz Maribora več rednih linij

Redne linije so tiste, ki lahko letališče postavijo na noge, le z njimi lahko letališče ustrezno in rentabilno dela. Direktor letališča Boris Bobek pravi, da je sicer pričakoval, da bodo sedaj v zimskem času oziroma natančneje z novembrom že lahko objavili kakšne uradne informacije, vendar na žalost za sedaj še ne morejo ničesar potrditi. Konkretna imena letalskih prevoznikov, ki bi jih naj kmalu pričakovali na mariborskem letališču tako zaenkrat še niso znana, se pa po besedah direktorja najbolj zanašajo na njihovega letalskega prevoznika VLM, vendar tudi tukaj še stvari niso dokončne dorečene.

Obetajo se večje investicije

Kot pravi direktor se trenutno najbolj dela na širitvi letališča, kjer je prioriteta podaljšanje letališke steze. »Stezo želimo podaljšat iz 2500 na 3300 metrov, in to v čim krajšem času, seveda pa so tukaj potrebni postopki tudi na državni ravni. Eden od pogojev za dolge polete, natančneje do Kitajske, kamor letijo širokotrupna letala, je namreč podaljšanje piste. V sklopu tega pa se bo delalo tudi na razvoju kompletne infrastrukture od širitve terminalov, hangarjev, garažnih hiš. Gre za velik strateški načrt, ki je bil predstavljen ob podpisu pogodbe o najemu. Delamo na tem, aktivnosti so v teku in pričakujemo, da bi lahko bilo več znanega v začetku naslednjega leta in da bi se te stvari tudi začele realizirat,« za Maribor24.si pojasnjuje Bobek.

Dolgoročni plani še bolj ambiciozni

Ena od razvojnih opcij, ki sodi v dolgoročnejši plan in je bila podana tudi v poslovnem načrtu, je razgradnja starih letal. Prav tako med potencialno zanimive dolgoročnejše plane sodi simulator letenja. Vendar kot pojasnjuje direktor letališča, še niso tako daleč, da bi se o tem lahko konkretno govorilo, niti zaenkrat še ne morejo omenjati kakršnih koli točnih imen, ki bi naj prišla na letališče.

V sklopu širitve tudi zaposlovanje

Širitev letališče bi naj odprla tudi številna nova delovna mestna. Najprej naj bi po besedah Bobka iskali predvsem strokovne kadre, kot so člani gasilske službe in druge strokovne službe, kasneje pa še kader na drugih področjih. Vse to pa bo seveda prišlo razvojem prometa dodaja Bobek.

Neposrednega sodelovanja z Magno si zaenkrat ne obetajo

Direktor mariborskega letališča zaenkrat sodelovanja z Magno še ne predvideva, seveda pa na to, da je Magna v bližini letališča, gleda pozitivno. »Vsekakor je dobro, da je Magna zraven tako zaradi potniškega prometa kot tudi tovornega. Že sedaj pri nas pristajajo privatna letala poslovnih partnerjev in tujih investitorjev in koristijo naše letališče,« je optimističen direktor letališča Bobek.