Danes je v Hotelu Draš potekala novinarska konferenca, na kateri je bila predstavljena na novo zasnovana kampanja Pohorje 365, s katero želijo na Pohorje privabiti čim več gostov.

Danes je v hotelu Draš potekala novinarska konferenca, na kateri je bila predstavljena nova kampanja Pohorje 365. Konferenco je pripravila Mariborska razvojna agencija, koordinator Partnerstva za Pohorje. Pripravila jo je v sodelovanju z regionalnimi destinacijskimi organizacijami, turističnimi agencijami in ključnimi nosilci turistične ponudbe.

Na novinarski konferenci so sodelovali; Uroš Zorman, direktor Mariborske razvoje agencije, Doris Urbančič Windisch, direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje, Karmen Sonjak, direktorica RRA Koroška, Domen Vogelsang, direktor LTO Rogla Zreče, Ilona Stermecki, produktni vodja Pohorja turizem, Aleš Juhart, direktor hotela Jakec in dr. Tanja Lešnik Štuhec, direktorica ProVital.

V pakete so vključili številne ponudnike

V okviru kampanje Pohorje 365 so pripravili devet povezovalnih paketov, znotraj katerih so se povezali številni ponudniki različnih aktivnosti na področju Pohorja. Kampanja se je pričela z današnjim dnem, programe same kampanje pa so že začeli pripravljati v času izolacije.

V okviru kampanje so se med sabo povezali številni ponudniki, njihov namen pa je pripeljati čim več obiskovalcev na Pohorje. Njihova ciljna skupina so obiskovalci vseh starosti, posebej pa so se osredotočili na družine. Njihov glavni cilj je svojim obiskovalcem predstaviti drugačen način preživljanja oddiha in privabiti tako domače, kot tudi tuje goste.

V pakete so vključeni tudi manjši ponudniki

V projekt Pohorje 365 je vključenih devetnajst občin, kampanja pa vključuje devet paketov, ki povezujejo različne ponudnike. Med ponudniki so poleg hotelov tudi turistične kmetije, muzeji, gostišča in drugi. Svoj program pa so zasnovali na podlagi pogovorov, ki so jih predhodno opravili z vsemi udeleženimi. V svojo kampanjo so vključili tudi številne manjše ponudnike, ki imajo slabše možnosti promocije in medsebojnega povezovanja. V samo ponudbo pa so vključili tudi ponudbe z aktualnimi vavčerji.

V projekt Pohorje 365 je vključenih devetnajst občin, kampanja pa vključuje devet paketov, ki povezujejo različne ponudnike. Med ponudniki so poleg hotelov tudi turistične kmetije, muzeji, gostišča in še bi lahko naštevali.

Razmišljali pa so tudi o posameznikih, ki si želijo bolj neorganiziranega oddiha. Tako so v okviru kampanje pripravili tudi predstavitev številnih znamenitosti.

Možnost najema vodnika

Vse informacije bodo objavljali na spletni strani Visit Pohorje, kjer so predstavljeni tudi vsi povezovalni paketi. Paketi vključujejo tudi organizirane prevoze, obiskovalci pa bodo imeli tudi možnost najema vodnika za celi dan ali zgolj za pol dneva. Pripravili so tudi tabelo, ki vključuje zbirko top doživetij na Pohorju.

Povpraševanje veliko že sedaj

Ker gre za skupno kampanjo, se vsi deležniki promovirajo skupaj, pripravili pa so tudi skupno spletno stran. Na novinarski konferenci so tudi poudarili, da je že sedaj veliko povpraševanja za koriščenje storitev pripravljenih paketov.

Sogovorniki tudi želijo, da bi bile v kampanjo zajete tudi aktivnosti, ki se bi izvajale pozimi. Njihova trenutna ponudba storitev se namreč bolj osredotoča na poletje.