V času ukrepov za preprečitev širjenja novega koronavirusa, voznikom, ki jih je ob prehitri vožnji ujel radarski merilnik hitrosti, niso pošiljali obvestil o prekrških.

V zadnjih dveh mesecih, v času ukrepov za preprečitev širjenja novega koronavirusa, voznikom, ki jih je ob prehitri vožnji ujel radarski merilnik hitrosti, niso pošiljali obvestil o prekrških. Torej vozniki, ki so v tem času storili več prekrškov, niso bili obveščeni o kaznih, kar v praksi pomeni, da so zaradi števila kazenskih točk lahko ostali brez vozniškega dovoljenja, a s tem še niso seznanjeni.

Problematika neprilagojene hitrosti na območju PU Maribor najbolj izstopa na cestah v naseljih, kjer vozniki motornih vozil dovoljeno hitrost vožnje najpogosteje prekoračujejo. Glede na posledice, problematika neprilagojene hitrosti izstopa tudi na avtocestah in regionalnih cestah. »Meritve hitrosti zato vsakodnevno opravljamo predvsem v naseljih in na odsekih cest, kjer je ta problematika še posebej izstopajoča,« so nam dejali, a lokacij kjer so zabeležili največ kršitev, niso izdali.

Ugotovili skoraj 5800 prekoračitev

Med 1. januarjem in 30. aprilom so policisti PU Maribor ugotovili 5.797 prekoračitev hitrosti. »V času izvajanja ukrepov za preprečitev širjenja nalezljive bolezni COVID-19, lastnikom, oziroma voznikom, ki po ugotovljenih prekoračitvah hitrosti niso bili ustavljeni, praviloma nismo pošiljali obvestil o prekoračitvah hitrosti, ker se osebno vročanje, po 87. členu Zakona o splošnem upravnem postopku, v nenujnih zadevah ne izvaja,« so odgovorili.

Na PU Maribor so nam dejali, da hitrost vožnje predstavlja ključni problem varnosti cestnega prometa, saj vpliva tako na število, kot tudi posledice prometnih nesreč. Zaradi neprilagojene hitrosti se je v letu 2019 na območju PU Maribor zgodilo 422 prometnih nesreč. Od tega štiri prometne nesreče s smrtnim izidom, 23 s hudimi telesnimi poškodbami, 191 z lahkimi telesnimi poškodbami in 204 z materialno škodo.