Na občini so se vendar odločili za enega ponudnika, ki bi naj zadostoval vsem pogojem. V glavnem je pretehtalo dejstvo, da je med tremi prijavljenimi le ta ponudnik zagotovil sponzorska sredstva.

Z Mestne občine Maribor sporočajo, da so na povabilo k oddaji ponudbe za program in produkcijo v okviru prireditev Čarobni december 2019 in silvestrovanja na prostem v Mariboru na Trgu Leona Štuklja v roku (do 5. novembra 2019) prejeli tri ponudbe. Spomnimo, o vabilu smo že pisali, prednost pri prijavi bi naj imel tisti ponudnik, ki bo zagotovil tudi sponzorja in seveda sponzorska sredstva. Na občini so se vendar odločili za enega ponudnika, ki bi naj zadostoval vsem pogojem.

Skrivnostnega ponudnika še ne želijo izpostaviti

“Podatek o tem, s kom bo Mestna občina Maribor letos sodelovala pri pripravi programa Čarobnega decembra 2019 in silvestrovanja na prostem na Trgu Leona Štuklja ter kakšen bo ta program, bomo posredovali takoj po sklenitvi pogodbe,” pa ostajajo skrivnostni na občini.

Dodajmo, da bo Javni zavod za turizem Maribor-Pohorje skrbel za koordinacijo programov na različnih prizoriščih, pripravil novoletno-božični sejem – ta bo letos na prostoru med Grajskim trgom in Trgom svobode – ter pripravil dogodke ob prižigu prazničnih luči. Odgovoren bo tudi za promocijo prireditve Čarobni december 2019.

Tri ponudbe, dve brez zagotovljenih sponzorjev

Danes, v sredo, so ponudbe pregledali in se odločili za tisto, ki po njihovi oceni ponuja najcelovitejši praznični program za vseh 33 dni, od 29. novembra (ko bo tudi prižig prazničnih luči) do 31. decembra 2019 (silvestrovanje na prostem). K oddaji ponudb so povabili producente, ki so bodisi v preteklih letih že sodelovali v pripravi programa Čarobnega decembra ali imajo druge referenčne izkušnje z organizacijo podobnih programov. Od ponudnikov so pričakovali, da pripravijo program za vsak večer v tem obdobju, s tem, da čez teden predvidevajo različne tematske večere, ko bodo za glasbo skrbeli priznani didžeji, ter videokoncerte (posnetke koncertov največjih svetovnih zvezd), ob koncih tedna (v petek in soboto) pa koncerte priljubljenih glasbenikov in stand-up komikov.

Spomnimo: Kriterij za izbiro sta bila najbolj celovita ponudba in program, ki se bo najbolj približal naslednjim usmeritvam: zastopanost različnih zvrsti izvajanja, najmanj 80 odstotkov slovenskih izvajalcev ter koncerti znanih slovenskih in lokalnih izvajalcev različnih žanrov. Izbrani producent bo moral zagotoviti produkcijo in izvedbo programa za največ 68.000 evrov (plus DDV). Pridobljeno (s potrdilom izkazano) sponzorstvo enega ali več sponzorjev je ponudniku prineslo dodatne točke.

Eden ponudnik je imel vse v paketu

“Po natančnem pregledu ponudb, ki smo ga opravili danes, v sredo, smo ugotovili, da ena ponudba v celoti ustreza zahtevanim kriterijem in usmeritvam in ima priložena tudi potrdila o nameri sponzoriranja s strani sponzorjev. Druga dva ponudnika teh potrdil nista priložila; sicer sta oba predlagala možnosti sponzoriranja, vendar brez konkretnih predlogov, podprtih z namero sponzorjev,” sporočajo na MO Maribor. Oba tudi nista vključila vseh usmeritev glede zastopanosti izvajalcev vseh predlaganih zvrsti izvajanj oziroma nista odgovorila na vse zahteve iz povabila in navedla celotnega nabora nastopajočih/programa za vsak dan posebej (konkretni izvajalci so bili navedeni le za del programa).

Ponudnik je zagotovil sponzorska sredstva

Na MOM so tako sprejeli ponudbo, ki odgovarja na vse pogoje iz povabila in ponuja najbolj raznolik program. V njem so koncerti številnih znanih in trenutno v Sloveniji najbolj priljubljenih izvajalcev. Za dni, ko na trgu ne bo koncertov v živo, pa ta ponudnik predlaga nastope kvalitetnih didžejev in privlačne videokoncerte največjih svetovnih zvezdnikov. Neto vrednost te ponudbe je nekaj manj kot 68 tisoč evrov. Ponudnik pa je tudi zagotovil sponzorska sredstva, zaradi česar bo končna cena programa za MOM nižja.