Omrežja nas silijo v veliko število virtualnih “prijateljev”, ki jih velikokrat niti ne poznamo in tako kljub velikemu številu teh nimamo nikogar, ki bi mu lahko rekli za druženje v živo. Socialna omrežja so s svojim vplivom povzročila, da je lepa profilna slika vredna več od človeške osebnosti, izobrazbe in interesov, in je mnogokrat edini faktor kako vidimo druge ljudi.
Vsak dan več zadovoljnih uporabnikov
Skupina štirih somišljenikov, ki so bili enotnega mnenja, da si uporabniki spletnih platform zaslužimo boljše omrežje, ki temelji na pravih prijateljstvih in omogoča enostavnejše iskanje družbe, dogodkov ter prijateljev, so tako pred dvema letoma zasnovali Actimatch. Gre za omrežje brez oglasov, ki obenem ceni posameznikove interese, osebnost in opis bolj od njegove slike, kar pa je najpomembnejše, ne daje lažnega občutka povezanosti ampak ustvarja skupnost povezanih ljudi.
Zadevo smo že nekaj časa razvijali, 27. decembra lani smo tako lansirali aplikacijo za omrežje Android, ki je že na voljo v trgovini Google Play. Urban, vodja projekta, je pravzaprav ustvaril platformo za organizacijo dogodkov, a nato je prišel koronavirus in nam spremenil načrte. Kljub temu pa nas veseli, da se število vsak dan uporabnikov veča, trenutno jih je 2000, njihov odziv je dober, najbolj pa nas veseli, da na platformi aktivno sodelujejo.
“Zadevo smo že nekaj časa razvijali, po številnih testiranjih pa smo 27. decembra lani tako lansirali aplikacijo za omrežje Android, ki je že na voljo v trgovini Google Play. Slednjo si je v enem dnevu naložilo kar 300 Slovencev. Urban, vodja projekta, je pravzaprav ustvaril platformo za organizacijo dogodkov, a nato je prišel koronavirus in nam spremenil načrte. Kljub temu pa nas veseli, da se število vsak dan uporabnikov veča, trenutno jih je 2000, njihov odziv je dober, najbolj pa nas veseli, da na platformi aktivno sodelujejo,” pojasnjuje Matej Žnidarič, sicer študent 5. letnika medicine, ki skrbi za prepoznavnost in marketing družabnega omrežja Actimatch.
Prostočasni projekt prerasel v uspešen startup
Iz prostočasnega projekta samostojnega člana je tako postopoma začela nastajati ekipa, ki trenutno šteje štiri člane. Med njimi so zgoraj navedeni Matej Žnidarič, Urban Ferčec, magistriran imunolog univerze v Oxfordu, sicer pa idejni vodja Actimatch projekta in razvijalec Android verzije platforme, v ekipi pa sodelujeta še grafični oblikovalec in razvijalec platforme za iOS. “Brez finančnega vložka do sedaj smo dosegli že več kot 600.000 Slovencev, že skoraj 10.000 pa nas verjame, da lahko ustvarimo najboljše omrežje. Iz začetnih skic pa je začel nastajati produkt s profesionalnimi funkcijami in izgledom,” razlaga Žnidarič.
Brez finančnega vložka do sedaj smo dosegli že več kot 600.000 Slovencev, že skoraj 10.000 pa nas verjame, da lahko ustvarimo najboljše omrežje. Iz začetnih skic pa je začel nastajati produkt s profesionalnimi funkcijami in izgledom.
Posebnost platforme je v tem, da je bistvo dogajanja preseljeno na zemljevid, kjer uporabniku v njegovi bližini prikazuje dogodke iz področij, ki so zanj zanimivi in se jih lahko uporabnik udeleži. Z novimi prijatelji se tako lahko pogovarjate kar znotraj platforme, ki omogoča tudi pogovore v skupinah ter v dogodkih. Pomembna lastnost Actimatcha pa je tudi enostavno ustvarjanje privatnih ali javnih dogodkov, katerih namen je olajšati organizacijo ter povezati ljudi, ki jih zanimajo enake stvari. “Aplikacija bo v polnosti zaživela šele po epidemiji koronavirusa, saj je namenjena povezovanju ljudi in druženju,” opisuje Žnidarič.
Manj poudarka na uporabniški sliki, več na interesih in opisu
V aplikacijo je vloženega veliko časa, obenem pa se ustvarjalci zavedajo, da je s sorodnimi spletnimi družbenimi omrežji dandanes težko konkurirati. Kljub temu si želijo v prihodnosti poleg slovenskih uporabnikov privabiti tudi tuje.
“Prepričan sem, da bo aplikacija vzbudila zanimanje pri vedno večjem številu ljudi. Dodana vrednost naše platforme je namreč ta, da na uporabniškem profilu ni poudarek na uporabniški sliki temveč na njegovih interesih, opisu ter ostalih lastnostih, na podlagi katerih želimo ustvarjati pristnejše in trajnejše povezave med ljudmi. Ker pa je naš cilj ustvariti varno in odprto omrežje za povezovanje, so naši uporabniki zavarovani na številne načine,” pojasnjuje Žnidarič.
Do ustvaritve najbolj družabnega omrežja je še dolga pot. Nas pa izjemna podpora ljudi motivira in nam nakazuje, da smo na dobri poti. Android aplikacija je šele prvi korak na tej poti. Čeprav se zavedamo, da je trenutna verzija še daleč od popolnosti pa verjamemo, da lahko skupaj ustvarimo nekaj velikega. Trenutno tako na polno delamo na popravkih ter pripravljamo iOS platformo, ki bo nared v prihodnih mesecih. Nestrpno pa čakamo tudi konec pandemije, ko bo naša platforma lahko zaživela v polni luči in omogočila to, za kar je bila narejena – povezala ljudi izven ekranov.
“Do ustvaritve najbolj družabnega omrežja je še dolga pot. Nas pa izjemna podpora ljudi motivira in nam nakazuje, da smo na dobri poti. Android aplikacija je šele prvi korak na tej poti. Čeprav se zavedamo, da je trenutna verzija še daleč od popolnosti pa verjamemo, da lahko skupaj ustvarimo nekaj velikega. Trenutno tako na polno delamo na popravkih ter pripravljamo iOS platformo, ki bo nared v prihodnih mesecih. Nestrpno pa čakamo tudi konec pandemije, ko bo naša platforma lahko zaživela v polni luči in omogočila to, za kar je bila narejena – povezala ljudi izven ekranov,” dodaja Žnidarič.