Podjetje Lidl je v preteklem letu v Mariboru, v poslovni coni Tezno, uspešno odprlo nov mednarodni servisni center, ki nudi administrativno podporo vsem oddelkom nabave znotraj mednarodne skupine Lidl. Gre za servisno-nabavni center za vseh 27 trgov na katerih je nemški gigant prisoten.
Sedaj iščejo kar 30 novih sodelovacev, referentov za upravljanje nabave, ki se lahko na prosto delovno mesto prijavijo do 28. februarja.
Dobro znanje nemščine je pogoj
V mariborskem centru od kandidatov zahtevajo srednješolsko izobrazbo ter dobro znanje nemškega jezika. V zaposlitvenem oglasu so zapisali, da iščejo predvsem ljudi z znanjem B1, kar pomeni, da se posameznik sporazumeva v večini situacij, kjer sogovornik govori razločno in uporablja standardni jezik, zna govoriti tekoče o znanih vsakodnevnih stvareh, suvereno izraža svoje mnenje, lahko piše krašja e-sporočila, obvestila in pisam ter se je sposoben, tudi nepripravljen, zlahkla vključiti v pogovor. Od kandidatov se pričakuje tudi visoka stopnja fleksibilnosti, saj bo 3 mesečno uvajalno obdobje potekalo v Nemčiji.
Zaposleni v servisno-nabavnem centru bodo opravljali predvsem dela, kot je vnos in obdelava podatkov, pogodb in obvestil, skrb za podatkovne baze, načrtkovanje ter komunikacija s tujimi oddelki nabave v nemškem jeziku. Novi sodelavci bodo predstavljali vezni člen med nabavo, dobavitelji in špediterji.