V Mariboru so v zadnjih letih uredili več križišč in jih preoblikovali v krožna, ki pripomorejo k pretočnosti prometa. Eno izmed prometno obremenjujočih je zagotovo križišče Ulice Kraljeviča Marka in Meljske ceste, ki je v pristojnosti države. Največ prometa se tukaj odvije med tednom, ko lahko na križišču čakaš tudi 10 minut ali več.

Krožišča na tem odseku ni v načrtu

Obrnili smo se na Direkcijo RS Za infrastrukturo, kjer so nam dejali, da tovrstne preureditve nimajo v načrtu: »Lahko pa je v skladu z Zakonom o cestah pobudnik investicije oziroma gradnje, občina. Investitor naroči dokumentacijo, na podlagi katere se preveri ustreznost obstoječega stanja ter predvidi in utemelji ustrezna ureditev križišča.«

Vzdrževanje bi bila primorana prevzeti občina

»V primeru, da je pobudnik na državni infrastrukturi občina, to pomeni, da potem tudi vzdrževanje pade na “pleče” občinskega proračuna, saj občina s tem prevzame obveznosti financiranja,« povedo na MO Maribor in dodajo, da trenutno s težavo financirajo vse svoje občinske obveznosti: »Kaj šele, da bi občina vzdrževala državno infrastrukturo.«