V prihodnjem mesecu se bo pričela prenova Kardeljeve ceste v Mariboru. Kot so nam pojasnili je pogodba v podpisovanju, dela bodo pričeli, ko bo pogodba podpisana. Za izvedbo je bilo izbrano podjetje Nigrad d.d., dela se bodo predvidoma pričela v začetku meseca novembra. Vrednost investicije znaša 183.000 evrov.
Zgolj dva pasova, vzdolžno parkiranje
Vozišče Kardeljeve ceste bodo iz štirih prometnih pasov zožili v dva pasova. Na skrajno desnih prometnih pasovih se bo uredilo vzdolžno ali poševno parkiranje z ukrepi umirjanja prometa, ki pa ne bodo grbine temveč zamiki osi vozišča s t.i. šikanami in urejenimi prometnimi otoki, ki se izvedejo z gradbenimi posegi in zasaditvijo, bodisi grmovnice bodisi zatravitev ali peskanje. Dela se bodo izvajala na odseku med Cesto proletarskih brigad in Streliško cesto. Izvajala se bodo po sklopih in predvidoma zaključila 30. novembra.
Urejenih bo 62 parkirnih mest
»Na odseku med Cesto proletarskih brigad in Livadno ulico se gradbeno izvede pet prometnih otokov za umirjanje prometa in hkrati za preprečitev nelegalnega parkiranja. Urejenih bo 62 parkirnih mest, 3 parkirna mesta za invalide in 2 dostavni mesti,« pojasnijo na mariborski občini.
Uredilo se bo tudi odvodnjavanje
Na odseku med Livadno ulico in Knafelčevo ulico pred objektom SKB banke in Pošte ukinjamo parkiranje na površini za pešce in kolesarski stezi. Parkirna mesta nadomestimo z izgradnjo novih parkirnih mest v ravnini z voziščem in v zalivu urejenem z robniki, uredi se novo odvodnjavanje, izrišejo se nova parkirna mesta. Urejenih bo 18 poševnih parkirnih mest, dve dostavni mesti in eno parkirno mesto za invalide. Na nasprotni strani pred gostinskim lokalom in drugimi poslovnimi subjekti se uredi na enak način in sicer 11 poševnih parkirnih mest, eno parkirno mesto za invalide in dve dostavni parkirni mesti.
Pet prometnih otokov
Med Knafelčevo ulico in Antoličičevo ulico se izvede 5 prometnih otokov v smislu umirjanja prometa in kratek levo zavijalni pas na parkirišče pred bloki. Dosedanja prometna ureditev levega zavijanja ni dopuščala. Smisel levo zavijalnega pasu je, da se vozniki, ki vozijo na parkirišče blokov po nepotrebnem ne vozijo mimo šole in s tem povzročajo nepotrebne gneče in konfliktne situacije. Na navedenem delu se uredi 24 vzdolžnih parkirnih mest.
Otoki zasajeni z grmovnicami in cona 30
Od Antoličičeve ulice do Borštnikove ulice se uredijo trije ukrepi umirjanja prometa s t.i. šikanami in sredinskimi otoki, ki so zasajeni z grmovnicami. Stranski otoki so zatravljeni. »Na navedenem odseku se izvede 16 vzdolžnih parkirnih mest, dve dostavni parkirni mesti, dve dodatni stojni mesti za potrebe ustavitve šolskega avtobusa v neposredni bližini šole in 3 parkirna mesta za starše otrok, ki pripeljejo otroke v šolo. Na navedenem odseku bosta tudi 2 stojni mesti za TAXI. Navedeno območje se uredi kot CONA 30,« pojasnijo ob koncu.