V priljubljenem mariborskem lokalu Niagara, ki se je v zadnjih tednih ovil v skrivnostno črnino, telefon kar ne preneha brneti. Tako vsaj da razbrati s črnih jumbo plakatov, ki so se razširili po mestu in sporočajo, da bo Niagara 29. septembra zaprta. Govorice o tem, zakaj legendarni lokal zapira svoja vrata, so se razširile in slišati je bilo vse mogoče – od renoviranja, do novega lastništva in finančnih težav. Ne, nič od tega ne drži.

Le gostje z vabili 

Niagara bo 29. septembra res zaprta, a le za en večer. Z veliko pompa in ekskluzive. V stilu najodmevnejših Hollywoodskih dogodkov. V Niagaro bodo lahko vstopili le gostje z vabili, povabljeni na 39. rojstni dan reperja 6Pack Čukurja. Gre za nekajletno tradicijo, ki jo je v Mariboru živeči Velenjčan letos konkretno nadgradil. Z ekipo Niagare in ženo Niko pripravlja bleščečo veliko zabavo v duhu družbenega omrežja Instagram. Ne brez razloga. Na zabavi bo 6Pack predstavi novo skladbo Instabejba in istoimenski videospot, ki, kot pravi sam, govori o blišču in bedi zlaganega sveta Instagrama. Navdih so mu bila dekleta v Zrčah, ki vse poletje pozirajo ob dragih jahtah in avtomobilih, na bančnih računih pa imajo bistveno manj prestižno stanje.

Očitno se obeta ena najbolj ekskluzivnih zabav v Sloveniji, saj so nanjo povabljeni tudi številni slovenski zvezdniki in drugi znani, vplivni obrazi.

Stilska preobrazba

Na zabavi, s kančkom ironije, bodo prisotne tudi tri vplivne slovenske Instagram zvezdnice, “influenserke”, kot se reče v žargonu, Sindiana Jones Fionci in Ana Cepec, ki jim na spletu sledi na tisoče ljudi. Ta večer bodo Niagaro stilsko povsem preobrazili ter jo s posebnimi svetlobnimi ter scenskimi efekti in dekoracijo, za eno noč spremenili v poseben ‘pop up’ prostor. Podjetje Furlantech bo s svojo prestižno floto vozil ustvarilo fotogenično instagram kuliso. Organizatorji obljubljajo tudi, da bodo “nekateri srečneži deležni tudi adrenalinske izkušnje in vožnje s katerim od njihovih vozil”. Za kulinarično popotovanje skozi cel večer bo poskrbel Hotel City, ki bo s svojimi dobrotami, razvajal brbončice obidkovalcev. Pripravili bodo njoke s tartufi, testenine s kapesantami in prav posebne mini “instagramovske” burgerje. Podjetje Styler bo Čukurjevi zabavi prispevalo tudi klepetalnega robota. “Vse bo vrhunsko – hrana, pijača, ambient,” pravi gostitelj.

Po kampanji s črnimi plakati so se v Niagari začele dogajati nenavadne reči – lastnika so, med drugim, še isti dan večkrat kontaktirali in spraševali, po koliko lokal proda. “Neverjetna je bila ugotovitev, koliko bolj se ljudje odzivajo na slabo novico. Informacija je prišla tudi do Ljubljane, od koder nam je kar nekaj lokalov čestitalo za inovativno akcijo,” so presenečeni v ekipi Čukurja in dodajajo, da bo 6pack za Instabejbo v kratkem posnel tudi spot. Pred praznovanjem bodo v Hotelu City pripravili tudi tiskovno konferenco. Vabila na razvpit dogodek bodo povabljenci prejeli danes. Razposlali so jih 500 in pričakovati gre, da bo Lent tisti večer kraj, kjer, če si “na sceni”, pač moraš biti.