V Kaufparku Tezno se je danes odprl Mesni center Ave Maribor.

Skupina Panvita je danes v Kaufparku na Teznem odprla Mesni center AVE Maribor. V mesto so pripeljali nekaj novih zaposlitev, poseben poudarek pa bo toploteki, kjer kupce čaka nabor okusnih obrokov, pripravljenih v njihovem novem AVE Snack kotičku. S tem je nove zaposlitve dobilo 10 oseb. Na današnji otvoritvi so slovesno predali tudi bon v vrednosti 3.533 evrov Gasilski zvezi Slovenije za delovaje z mladimi. Sredstva so zbrali s prodajo Gasilskih čevapčičev s svojih maloprodajnih enotah v preteklem letu.

Kakovost in svežina

Mariborski mesni center se razprostira na dvesto kvadratnih metrih prodajnih površin in nekaj čez tristo kvadratnih metrih proizvodnih površin. Vrednost celotne investicije znaša petsto tisoč evrov, sodobno opremljen prostor s toplino lesa in prijetnih barv pa kupcu ponuja vrhunsko nakupovalno izkušnjo. V novem mesnem centru bodo kupcem zagotavljali najvišjo kakovost in največjo svežino mesa ter mesnih izdelkov zagotavlja direktor maloprodaje Panvite MIR d.d. Igor Kolar.

Na področju svežega mesa bodo kupci lahko izbirali med piščančjim, svinjskim, govejim, telečjim, kunčjim, jagnjetino in divjačino. Vsakodnevno bodo pripravljali raznoliko ponudbo mesnih pripravkov, predvsem različne vrste rolad, začinjenih kosov mesa, nabodal. Celoten asortiment vključuje čez 1.000 artiklov. Posebnost tega mesnega centra je komora za zorenje mesa, kjer bodo iz izbranih kosov mesa pripravljali zorjeno goveje meso za vse prave gurmanske navdušence.

Vse kar potrebujete za piknik

V mesnem centru boste na enem mestu lahko dobili vse, kar potrebujete za piknik. Poleg mesa in mesnih izdelkov ter zelenjave in kaš, ki jih proizvajajo v skupini bodo v ponudbi tudi izdelki drugih dobaviteljev (siri, lepinje, vložnine, mlevski izdelki, testenine, pijače, oglje žar za žar, razne specialne začimbe in dodatki). Posebej velja izpostaviti tudi Gasilske čevapčiče, ki jih prodajajo ekskluzivno v Mesnih centrih Ave.

Celotna skupina Panvita je v letu 2017 dosegla nekaj več kot v skupno 120 milijonov evrov čistih poslovnih prihodkov, kar je 3 odstotke več kot v letu 2016. Panvita Mesnine, ki predstavlja mesni del skupine Panvita, pa je v letu 2017 dosegla prodajo v višini 72,6 milijona evrov, kar je 9 odstotkov več kot v letu 2016. Dobiček iz poslovanja Panvita Mesnin je bil 32 odstotkov višji kot leto poprej in je znašal 1,4 milijona evrov. Čisti dobiček v višini 825 tisoč evrov pa je bil 67 odstotkov višji kot v letu 2016.

Novost so piščančji čevapčiči

Kot je povedal glavni izvršni direktor skupine Panvita Toni Balažič Panvita sledi svoji strategiji zagotavljanja najvišje kakovosti in varnosti skozi celotno proizvodno pot hrane od njive do mize. Kupcem želijo ponuditi samo najboljšo domačo hrano, ki jo zagotavljajo preko lastnega poljedelstva, pridelave krme, živinoreje, veterine in na koncu pridelave in predelave mesa. Svoje napore na mesnem delu v tem letu usmerjajo predvsem v dodatno krepitev blagovne znamke AVE Grili, ki je po Nielsenovih podatkih prva in najbolj prodajana blagovna znamka mesnih izdelkov za žar v Sloveniji, pri čemer letos skušajo prenesti prepoznavnost iz rdečega grilla tudi na piščančjega. Pred kratkim so tako lansirali prenovljeno podobo piščančjega grilla in predstavili dva prvovrstna nova izdelka piščančje čevapčiče in piščančje čevapčiče na leskovački način, ki so edinstveni na trgu.