36 štajerskih vinarjev se je včeraj, 4. novembra, s svojimi mladimi vini premierno predstavilo v Ljubljani. Obiskovalci 1. Salona štajerskih mladih vin, ki se je odvijal v salonu Audi, Porsche Verovškova, so ob odličnih »pubecih« lahko uživali tudi v okusni štajerski kulinariki. Izbira je bila pestra – ljubitelji vina so lahko poskusili 35 »Pubecov«, štajerskih mladih vin. Goste je zabavala glasbena skupina Nox acoustic s Ptuja, obiskovalci pa so lahko prisluhnili tudi cimbalistu Daniju Kolariču. 1. Salon štajerskih mladih vin je privabil tudi veliko znanih obrazov s slovenske družabne scene, ki so bili, tako kot ostali obiskovalci, navdušeni nad »Pubec«, štajerskimi mladimi vini.
Pridobivajo na prepoznavnosti, tako doma kot v tujini
Pod skupno blagovno znamko Pubec se povezujejo štajerski vinarji, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu želijo doseči večjo prepoznavnost štajerskih vin in njihovo moč na slovenskem trgu in tudi na trgu sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.
»Pomembno je, da se je projekt Pubec razširil tudi v Ljubljano. S tem so štajerski vinarji dobili priložnost da se predstavijo, ob tem pa se predstavlja tudi Štajerska kot turistična destinacija, vključno z najstarejšo trto na svetu,« pa o premiernem Salonu štajerskih mladih vin v Ljubljani pravi Tanja Srečkovič Bolšec, predstavnica mariborskega zavoda za turizem.