Preverili smo, kako napredujejo dela, vezana na rekonstrukcijo ceste skozi trško jedro v Lovrencu na Pohorju. Spomnimo, da gre za projekt, vreden 3 milijone evrov, ki ga v največji meri sofinancira Direkcija RS za infrastrukturo, občina pa sofinancira v deležu skoraj milijon evrov izgradnjo pločnikov, kamnitih zložb, postavitev cestne razsvetljave in izgradnjo meteornega kanala, v celoti pa občina financira avtobusna postajališča, parkirišča in izgradnjo vodovoda ter fekalnega kanala, na katera se bodo priklopila gospodinjstva v trškem jedru. “Občinski delež pri tej investiciji znaša 700 tisoč evrov, ostala sredstva pa namenjamo za dodatna dela, vezana na vodovodne in kanalizacijske priključke, ki jih v osnovnem projektu ni bilo,” nam je že pred časom pojasnil lovrenški župan Marko Rakovnik.

Rok za dokončanje del je za zdaj podaljšan do konca septembra

Izvajalec je sprva predvideval, da bo 2.200 metrov ceste s pripadajočo infrastrukturo skozi občinsko središče urejene do konca avgusta, zdaj je rok podaljšan do konca septembra. “Izvajalec sicer želi ta rok podaljšati še do konca oktobra, mi pa si seveda želimo, da je projekt čimprej zaključen,” pravi župan Rakovnik in dodaja: “Na celotni trasi od spodnjega Mercatorja do pokopališča so tačas groba zemeljska dela že opravljena, ponekod je tudi že položen grobi asfalt. Izvajalec zdaj ureja potrebne priključke, saj je potrebno na vso zgrajeno infrastrukturo (odvajanje meteornih in odpadnih vod, vodovod, …) priključiti posamezna gospodinjstva. Na ta način državni projekt kombiniramo z delom, ki ga mora financirati občina. Prav tako poteka urejanje okolice, gradnja škarp, odpravljanje pomanjkljivosti, … Sicer pa je linija v grobem zaključena, robniki ob cesti pa so položeni.”

Na celotni trasi od spodnjega Mercatorja do pokopališča so tačas groba zemeljska dela že opravljena, ponekod je tudi že položen grobi asfalt. Izvajalec zdaj ureja potrebne priključke, saj je potrebno na vso zgrajeno infrastrukturo (odvajanje meteornih in odpadnih vod, vodovod, …) priključiti posamezna gospodinjstva.

Še vedno so ob delovišču v veljavi urejeni obvozi, je pa res, da je po odhodu delavcev ob zaključku delavnika traso že mogoče v celoti prevoziti. “Uradno so še vedno obvozi, cesto pa je v določeni meri, ob različnih delih dneva različno, že mogoče uporabljati;” pravi župan in doda: “V zaključni fazi sledita še preplastitev trase s finim asfaltom in urejanje okolice.”