Zraven vseh stvari, ki so uporabnikom dostopne na spletu in preko mobilne aplikacije, Energija plus skrbi tudi za čim več pristnih stikov s strankami ob morebitnih težavah. S tem namenom so danes odprli moderni klicni center na Veselovi ulici 10 v Borovi vasi. Na isti lokaciji je tudi nov prodajni center, kjer lahko kupci osebno pridejo do potrebnih informacij in svetovanja strokovnih delavcev Energije plus.

Hiter odzivni čas je najpomembnejši

V podjetju si želijo, da bili njihovi kupci čimbolj zadovoljni z njihovimi storitvami in produkti, ki jih tržijo. Direktor podjetja Bojan Horvat se zaveda, da je hiter odzivni čas na težave uporabnikov zelo pomemben. »Zato, da se hitro odzovemo na težave, je potreben ustrezen pristop. Do sedaj smo imeli klicni center organiziran tako, da se je ekipa nahajala v več prostorih, občasno tudi na več lokacijah. To je v določenih trenutkih oteževalo komunikacijo z našimi kupci in hiter odziv na povečano število klicev. Marsikdo je zaradi tega, ker je po 15 minut čakal v čakalni vrsti tudi obupal in upamo, da je bilo čim manj takih, ki so zaradi tega zamenjali dobavitelja«, pojasnjuje direktor podjetja.

Prodajno mesto za učinkovite rešitve

Ker pa v podjetju strmijo tudi k temu, da bi kupcu ponudili še druge energetsko učinkovite rešitve, so odprli prodajno mesto, kjer je mogoče kupiti različne izbrane produkte, ki zagotavljajo prihranke in sledijo smernicam učinkovite rabe energije.

Osebni dostop nenadomestljiv

Odslej bo po digitalnih kanalih učinkovitejši tudi osebni pristop, saj bo v novem klicnem centru imelo možnost hkrati delati in odgovarjati več delavcev. Glavni cilj modernizacije je biti še bliže kupcem in v konicah zagotoviti ažuren in kakovosten telefonski ter e-poštni servis. Bojan Horvat še poudarja, da je moderni pristopi v nekaterih primerih nedvomno učinkoviteje rešujejo izzive, a v socialnem smislu težko nadomestijo človeka.

Tudi predsednik uprave Elektra Maribor, Boris Sovič, je prepričan, da je v obdobju digitalizacije še vedno pomemben osebni stik. »Energija plus nam danes dokazuje, da ni samo sledilec napredka, niti samo njegov znanilec, temveč soustvarjalec napredka, saj svojim kupcem omogoča različne oblike komunikacij. To je vrhunska internetna komunikacija in komunikacija v okviru glasovnega stika, torej klicni center, ki omogoča komunikacijo v realnem času odjemalca z družbo«, dodaja predsednik Sovič.

Po uradni otvoritvi še dan odprtih vrat

Danes vas po uradni otvoritvi pričakujejo še na Dnevu odprtih vrat, kjer vam bodo ob vodenem ogledu pripravili še vrsto ugodnosti in nagradno igro, brezplačno energetsko svetovanje, predstavili rešitev za spremljanje in upravljanje porabe ter moderno in napredno mobilno aplikacijo ePlus.