Slovenija

Maribox v prihodnosti načrtuje tudi food court z raznovrstno hrano

Karin Kočevar, 19.04.18 ob 14:35

Zavarovalnica Adriatic Slovenica ohranja svoj položaj na slovenskem trgu kot tretja največja zavarovalniška skupina. Sedaj se usmerjajo v razvoj osebnih zavarovanj ter težijo k prijaznim in sodobnim rešitvam za stranke. Hkrati pa se posvečajo tudi projektom za zdrav življenjski slog ter v Mariboru z naložbami v popularni kino center.

Zavarovalnica Adriatic Slovenica ohranja svoj položaj na slovenskem trgu. Kot tretja največja zavarovalniška skupina dosega 14-odstotni tržni delež. Usmerja se v razvoj osebnih zavarovanj, strankam prijazne rešitve, sodobne asistence in upravljanje premoženja. Pri tem ozavešča o tveganjih, spodbuja zdrav življenjski slog v programu z imenom Migimigi in izboljšuje kakovost življenja z novimi zavarovanji. Storitve ponuja v razvejani prodajni mreži tudi v okviru mariborske enote, med njenimi naložbami pa je vse bolj popularni kinematografski center Maribox.

Lani zastavljena strategija Adriatica Slovenice se odraža v rasti premije na vseh treh zavarovalnih področjih. Najvišjo rast so zabeležili pri življenjskih in pokojninskih zavarovanjih (2,8 %), 1,4-odstotno rast pa pri premoženjskih zavarovanjih (brez zdravstva). Minulo poslovno leto je zavarovalnica zaključila s 303,8 milijona evrov zbrane premije in 11,4 milijona evrov dobička, pri tem pa ohranila dobro in stabilno bonitetno oceno “BBB-“.

Življenjski kasko za vsa življenjska obdobja

Usmerjeni smo v celovito zavarovalno zaščito na enem mestu, po drugi strani pa v kar najboljšo uporabniško izkušnjo,” je povedal predsednik uprave Adriatica Slovenice Gabrijel Škof. Še naprej bomo vlagali v razvoj, prilagojen demografskim trendom in tehnološkim izzivom, ob tem pa zagotavljali varno in stabilno poslovanje.

Skladno s strategijo in pričakovanji strank je Adriatic Slovenica tako izpopolnila zdravstvena zavarovanja, odprla lastno ambulanto v Ljubljani Zdravje AS z vrhunskimi zdravniki specialisti različnih strok in ekipo fizioterapevtov. Oblikovala je sodobno osebno zavarovanje in ga zaradi tega, ker krije tako različna tveganja v vseh življenjskih obdobjih, poimenovala kar Moj življenjski kasko. Pri tem si prizadeva za dolgoročni odnos s strankami in jim ob zavarovalnih vsebinah ponuja tudi druge, na primer lojalnostni program Migimigi, ki nagrajuje zdrav življenjski slog.

Kakšna bodo osebna zavarovanja prihodnosti? “Med vodilnimi bo zagotovo Moj življenjski kasko, ki nudi varnost zavarovancu in njegovi družini v primeru bolezni, nezgode, brezposelnosti in smrti, hkrati pa hitro organizacijo in plačilo zdravstvenih storitev, vse na eni polici,” je povedal izvršni direktor prodaje in trženja Borut Završan. Pomembna novost zavarovanja je kritje Specialisti z asistenco, ki vključuje drugo mnenje zdravnikov iz tujine. Z njim lahko poleg nas samih preverijo svojo diagnozo tudi družinski člani. Završan še poudarja, da Adriatic Slovenica namenja posebno pozornost prihajajoči direktivi IDD (Direktiva o distribuciji zavarovalnih produktov), ki za zavarovance pomeni še večjo zaščito in bolj natančno ter pošteno predstavitev vseh vidikov zavarovanja.

MARIBOX ena izmed naložb zavarovalnice, ki ponovno pridobiva pozornost lokalne skupnosti

Poslovna enota Adriatica Slovenice v Mariboru, ki jo od leta 2015 vodi direktor David Perko, uspešno posluje že od leta 1992 in pokriva večji del Štajerske ter Koroško, zaposluje pa 106 sodelavcev na več kot dvajsetih prodajnih mestih. Po več kot 25 letih poslovanja so trdno vpeti v gospodarsko in lokalno okolje in med drugim podpirajo vrsto športnikov, kot sta Filip Flisar in Ilka Štuhec,  festival Lent in še številne druge projekte.

Med naložbami Adriatica Slovenice je tudi kinematografski center Maribox, ki pomembno oblikuje utrip štajerske prestolnice. Njegov direktor Stipe Jerić ugotavlja, da kino z najsodobnejšo tehnologijo, programom in dogodki znova pridobiva pozornost gledalcev in je lani dosegel kar 18-odstotno rast. Na današnji novinarski konferenci je direktor Mariboxa povedal, da si prizadevajo k oživitvi okolice ter postati vodilni družinski in kulturno-zabavni center v regiji. To jim bo uspelo z vnosom novih tehnologij ter vlaganja v infrastrukturo. V prihodnosti imajo namen realizirati food court v avli, ki bi doprinesel k razvoju blagovne znamke.