Izjemno odmeven in nadvse dobro sprejet projekt Tuševa kuharska zvezda, ki ga vsako leto organizira slovenski trgovec Tuš v sodelovanju z Društvom kuharjev in slaščičarjev Slovenije, letos poteka pod imenom Tuševa zvezdica. Projekt je včeraj, 13. februarja, prvič potekal v Mariboru, kjer je v drugem predtekmovanju na Srednji šoli za gostinstvo in turizem izbral 3 najboljše ekipe dijakov Srednjih gostinskih in turističnih šol. Le te so postale ekipe dijakov Maribora, Izole in Ljubljane, ki se bodo maja skupaj z drugimi zmagovalci preostalih dveh predtekmovanj pomerili za laskavi naziv Tuševa zvezdica.
Zmagovalci predtekmovanja postali Mariborčani
V okviru tekmovanja za Tuševo zvezdico iščejo najboljše dijake Srednjih gostinskih in turističnih šol po Sloveniji. Ekipe v sestavi kuharja, pomočnika kuharja, natakarja in turističnega tehnika se bodo najprej pomerile v treh predtekmovanjih, prvo je potekalo januarja v Ljubljani, drugo pa je v Mariboru prineslo nove 3 ekipe za majski veliki finale. Zmagovalec drugega predtekmovanja je postala Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor s pripravljenim krožnikom “Pohod Rudolfa Maistra iz gozda na koline”. Drugo mesto so zasedli dijaki Srednje šole Izola, s krožnikom Zajčji skok v istrski grmiček, tretje mesto, ki še nosi vstopnico v finale, pa so si prikuhali dijakiSrednje šole za gostinstvo in turizem Ljubljana s krožnikom Srninega fileja, divjačinske omake z jerebiko, pire zelene, kruhov kipnik s cvetovi leske.
Tušev projekt mlade talente predstavlja javnosti in delodajalcem
Marca sledi še zadnje predtekmovanje v Radovljici, v maju pa bo potekalo finalno tekmovanje med devetimi ekipami, ki se bodo predstavile z lokalno kulinarično zgodbo: kuhar in pomočnik kuharja bosta jedi pripravila, natakar bo jed postregel, turistični tehnik pa bo jed predstavil z lokalno zgodbo. Ob koncu bo torej Tuševa zvezdica postala ena od dveh najboljših ekip, ki bo v super finalu pripravila najboljšo kulinarično zgodbo o sladici, ki jo bodo pripravili iz sestavin skrivnostne škatle. Poslanstvo podjetja Tuš, da spodbudi širši interes mladih za poklice v gostinstvu in turizmu, se je skozi projekt Tuševa zvezdica torej pričelo udejanjati, saj je že danes mlade predstavilo širši javnosti, delodajalcem in kolegom iz stroke.