Kot smo že poročali so v mednarodni okoljevarstveni organizaciji Alpe Adria Green glasovali s 6 proti 4 za pritožbo na soglasje Magni, za izgradnjo obrata lakirnice v Hočah.
Član Alpe Adria Green v poslovnem kontaktu z Magno
A stvari so se zapletle, kot smo poročali že konec tedna. Eden izmed članov upravnega odbora organizacije bi se naj skrivoma dogovarjal za sodelovanje z Magno na področju požarne varnosti. Ta član je bil Andrej Čufer sicer strokovnjak za protipožarne ukrepe. “Sem želel svoj segment, torej požarno varnost, preveriti, ker v nobeni dokumentaciji ni bilo zapisano kako bodo gasili. Sem se povezal, poklical sem v Magno v Graz,” je povedal za informativno oddajo 24 ur Andrej Čufer. Za to se je odločil predvsem zaradi številnih požarov v Sloveniji. “Gre za malce zastarelo tehnologijo,” je še povedal. Na očitke, da jim je želel prodati svoj sistem pa pravi, da ga ni prodajal. “Nimam certifikata za lakirnice,” se je odzval na očitke.
Okoljevarstvenikom gre le za samopromocijo
Glasen kritik pritožb je član Alpe Adria Green Božo Dukič, ki je svojega kolega Čuferja označil tudi za idejnega vodjo in nosilca ideje o pritožbi. “Okoljevarstveniki so glasni, ker jim gre za samopromocijo,” je povedal Dukič ter dejal, da se sedaj ugotavljajo nekatere pomankljivosti samih okoljevarstvenih organizacij, med drugim naj tudi v E-forumu ugotavljali, da svojih obveznosti do Ministrstva za okolje niso izpolnjevali.
Upanje na kompromis še vedno ostaja
Na telefon pa že od napovedi pritožbe ni dosegljiv predsednik AAG Vojko Bernard in tako ni jasno ali so pri organizaciji še sploh pripravljeni na pogovore. Kljub temu pa v organizaciji pravijo, da so še vedno pripravljeni na kompromis, če se v Magni dogovorijo stvari. “Potem se bo tudi Alpe Adria Green prilagodil,” je še povedal Andrej Čufer.
Namesto služb le še dodatni tovornjaki na cestah
Prihodnja dva tedna bosta tako usodna za projekt Magna Steyr v Hočah pri Mariboru. Medtem pa vzporedno, zaradi obilice naročil, Magna že projektira tovarno v madžarskem Zalaegerszegu. In tako bosta Podravska in Pomurska regija namesto služb, dobili samo še več tovornjakov, ki bodo vozili med Grazem in Zalaegerszegu.