Mariborska občina je pred dnevi zaključila poslovno konferenco z Belorusijo. Organizacijo je zaupala podjetju Nipa, hčerinski družbi Nigrada, in ji odštela 24.156 evrov. Poleg tega je občina za pogostitev beloruskih gostov odštela še 281 evrov.
Medtem je občina za promocijo mariborskega gospodarstva in različnih projektov lani in letos, kot to kaže podrobnejši pregled izdatkov, namenila še 35.400 evrov. Za vzpostavitev spletne strani www.investinmaribor.eu so podjetju Simetric odšteli 12.314 evrov. Na občini so pojasnili, da je spletna stran res nastala pred slovensko-belorusko konferenco, »vendar je njen namen veliko širši. Spletna stran bo služila ne le kot predstavitveni portal gospodarskih aktivnosti znotraj projekta Invest in Maribor, temveč tudi kot platforma investicijskih projektov, ki bi zaradi pomanjkanja sredstev in svežega kapitala ostali nerealizirani.« Dodali so še, da želijo verjeti, da se bo spletna stran vseskozi dopolnjevala.
Medtem so letos za 16-stranski katalog Presentation of Automotive Industry podjetju Sitec odšteli slabih 12.000 evrov. Izdelavo katalogov Invest in Maribor pa so zaupali agenciji Oranža kreativno komuniciranje in plačali 7.198 evrov. Katalogi so že prevedeni v ruski, kitajski in angleški jezik. Podatki, ki so nam jih dostavili iz občine, dodatno še pokažejo, da so za prevode, lektoriranje ter še nekatere brošure odšteli okoli 4000 evrov. »Predstavitveni katalogi so, nekateri, za potrebe poslovnih poti v tujino in sprejem tujih delegacij, nastali že lani,« so še zapisali na občini.
Če potegnemo pod črto, je torej brez potovanj v tujino, za katere je občina po zadnjih podatkih odštela okoli 100.000 evrov, gospodarsko udejstvovanje občine s prvo konferenco, predstavitvenimi materiali mariborskega gospodarstva in tukajšnjih priložnosti ter s tem povezanimi postranskimi stroški, proračun do sedaj stalo slabih 60.000 evrov. Kot že omenjeno, pa novembra v Mariboru sledita še dve poslovni konferenci: s Kitajci in Iranci.