Priljubljena mobilna igra Pokemon Go je v Sloveniji na voljo šele nekaj dni, a je popolnoma osvojila ljudi. Včeraj, 19. julija, se je v Mestnem parku v Mariboru odvil zbor ljubiteljev lova na Pokemone. Okolica paviljona je bila polna mladih in starejših, ki so na zboru svoje izkušnje delili z drugimi. Po naših ocenah se je zbralo več kot 300 ljudi.
Enej Krabonja, ki Pokemone išče tretji dan, nam je dejal, da je na druženje prišel s prijatelji: »Prišel sem, da bi spoznal še druge in izmenjal nasvete, lokacije. Do sedaj sem zbral 50 Pokemonov, med njimi 10 redkih. Danes sem jih našel 30.« V mestnem parku se nahajajo tudi vodni Pokemoni, Eneju jih je uspelo uloviti pet takšnih.
Večina zbranih je prišla v družbi, prav tako Jan Gornik, kateremu je uspelo ujeti tudi njegovega najljubšega Charmanderja. Sicer se jih je na njegovem spisku najdenih, nabralo 43, od tega jih je večina ujel včeraj. Ob tem nam je povedal, da so se s prijatelji dogovorili, da se bodo še v nadaljnje dobivali in skupaj odpravili na pot iskanja novih.
Skupinski lov se nadaljuje
Naslednje skupinsko druženje ljubiteljev igre, ki je zavzela svet, bo v petek, 22. julija, s pričetkom pri paviljonu v Mestnem parku in bo potekalo vse od 15. do 19. ure. Organizator Anej Volkner nam je dejal: »Dobili se bomo naključni ljudje pri paviljonu v parku, tam se bomo spoznali, kakšno rekli, vklopili t.i “Lure” ki privabi virtualne živalce “pokemone” in kasneje skupaj krenili po parku, mestu odvisno od tega kam se bomo odločili. Sam bom probal posneti tudi kraši film za youtube kanal.«
Uporabniki nimate pravic
Založnik mobilne igrice Pokemon Go se je odločil, da v pogoje uporabe igre skrijejo določilo, ki potrošniku odvzeme vse pravice do tožbe proti podjetju, kar velja tudi za morebitno skupinsko tožbo.
»Splošni pogoji uporabe izdelkov in storitev so besedilo, ki ga velika večina potrošnikov nikoli ne prebere, v najboljšem primeru ošvrkne nekaj začetnih vrstic. Preprosto smo navajeni, da tako ali drugače označimo, da se z njimi strinjamo, saj si vsi želimo čimprej uporabljati, kar smo pač kupili,« pojasnjujejo na Zvezi potrošnikov Slovenije.
Vse nevšečnosti, ki bi se morebiti lahko pojavile med uporabo storitve, bo po splošnih pogojih uporabe možno reševati le z zasebno arbitražo izven sodnih dvoran. »Pri tako množično uporabljanih izdelkih še posebej bode v oči dejstvo, da bo skozi proceduro moral vsak potrošnik posebej, ne glede na to, da bo šlo za primer, ki je prizadel več potrošnikov,« še na ZPS opozarjajo ob koncu.