V Impolu so leta opozarjali na nujno potrebno po zahodni obvoznici in nujno potrebnega novega kablovoda, ki bi omogočal večjo energetsko zmogljivost podjetja in posledičen nadaljnji razvoj petega največjega izvoznika v državi. Kljub obljubam pa je država na izvedbo nekako vedno pozabila.

Četudi je bilo pred časom v medijih precej govora o državi, ki tuja podjetja na naših tleh preferira pred lastnimi, se nekaj le razvija v pravo smer v primeru bistriškega Impola. V Impolu so leta opozarjali na nujno potrebo po zahodni obvoznici in novega kablovoda, ki bi omogočal večjo energetsko zmogljivost podjetja ter posledičen nadaljnji razvoj petega največjega izvoznika v državi. Sedanji kablovod se namreč pregreva in podjetju povzroča številne preglavice, saj jim onemogoča optimalno proizvodnjo. Čas trenutno ni na njihovi strani, saj so nedavno pridobili posel za BMW in Samsung. A gradnja se je vselej odlašala, po obljubah se ni naredilo nič. Na Impolu so za Maribor24 pojasnili, da so obvoznico vendar odobrili, z gradnjo bi se naj pričelo v letu 2020, zaključena pa bi naj bila do konca leta 2021.

Razpis bo objavljen še ta mesec

Slednje je potrdil državni zbor, ki je potrdil prerazporeditev proračunskih sredstev (za predlog je glasovalo 15 poslancev, nihče ni bil proti). “Pričakujemo, da bo razpis objavljen novembra in da bo še letošnje leto vložena vloga za pridobitev gradbenega dovoljenja,” so o novosti pojasnili pri Impolu. Obvoznica bo financirana iz državnih sredstev, medtem ko bodo samo izdelavo kablovoda finančno pokrili v skupini Impol.

Pa vendar je že pretekli minister Peter Gašperšič lani podpisal sporazum, po katerem bi naj z gradnjo začeli februarja, a do tega nikdar ni prišlo. Rešeno ni bilo niti vprašanje osnov, saj niso objavili ne razpisa ne izbora izvajalca. Se lahko zgodovina ponovi?