V zadnjem letu po ugotovitvah portala SimpleFlying sicer beležijo lepo rast letalskega prometa, a naj bi se v prihodnjem letu število potnikov celo zmanjšalo.

Raziskave na Hrvaškem, kjer v zadnjem letu beležijo lepo rast letalskega prometa, kažejo, da za slednje ni zaslužno največje letališče v Zagrebu, ampak predvsem obmorska letališča ob Jadranu. Priložnost, predvsem pri nizkocenovnikih, poroča portal Siol, pa bi lahko »zgrabil« Brnik.

Slovensko letališče postalo cenejša alternativa

Zagrebško letališče je v zadnjem letu stagniralo, v prihodnjem letu pa naj bi se število potnikov celo zmanjšalo. Takšne so ugotovitve portala SimpleFlying, ki je specializiran za letalske novice, dodajajo, četudi Hrvaška beleži rast letalskega prometa.

Težave zagrebškega letališča pa bi lahko bile priložnost za ljubljansko letališče, predvsem pri nizkocenovnikih, ugotavljajo analitiki pri SimpleFlyingu, kjer menijo, da bi lahko slovensko letališče postalo cenejša alternativa, saj je relativno blizu Zagreba (dve uri vožnje z avtomobilom).

Adriine povezave prevzeli drugi letalski prevozniki

Na Brniku se v zadnjem času ukvarjajo z načrtom, tako še Siol, kako živeti po propadu Adrie, ki je imela daleč največji delež prepeljanih potnikov. V oktobru se je v primerjavi z letom pred tem število potnikov zmanjšalo za skoraj 40 odstotkov, v novembru pa se je stanje izboljšalo, saj so drugi letalski prevozniki prevzeli nekatere od povezav Adrie.